116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים משחקים / נוסטלגיה USAF : בעיית בעת נעילת טיל מונחה חום AIM 9 סיידווינדר
דיון

USAF : בעיית בעת נעילת טיל מונחה חום AIM 9 סיידווינדר

2 הודעות 1,733 צפיות לפני 15 שנים
#1 · לפני 15 שנים
אז ככה אני ננעל על מטוס אוייב ויורה את הטיל והטיל לא ננעל עליו כאילו אני יורה עם נעילה כמובן מרובע על המטוס יורה תטיל והטיל פשוט לא טס לפוצץ את המטוס מה הסיבה ?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.