125 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור replay לא עובד ב-fsx
דיון

replay לא עובד ב-fsx

1 הודעות 1,255 צפיות לפני 15 שנים
#1 · לפני 15 שנים
שלום לכולם,אני חדש פה וה replay שלי ב fsx לא עובד.
מישהו יודע למה?,ואיך מגדירים שהוא יעבוד?
אני עובד עם מחשב חזק,וחלונות 7,וסה"כ הכל עובד מצויין.
תודה מראש!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.