Echo כתב/ה:אגיד כאן את מה שאמרתי לירין אתמול לפני ההכרזה בראש חוצות שהתווספו לה התבלינים הרגילים. בלי מידע קונקרטי על האווירודינמיקה של הטיל ויכולות החיישן זה משחק של ניחושים. לא עושים דברים ככה בפאלקון. התבססות על עלוני פרסום, סרטים ביוטיוב ושיחות מסדרון לא טובים מספיק.
נוסף על זה שום טיל לא יכול לקבל נעילת חום מהפיילון על מטרה שנמצאת מאחוריו בגלל מגבלות פיזיות של הגימבל, והדרכים שמצאו במציאות להתמודד עם זה (LOAL) לא ניתנות ליישום בפאלקון בלי שינויים בקוד.
ירין, כשבניתי את השטח הפיתון 5 עמד על הפרק כמו עוד כמה דברים שהחלטתי לא להכניס בדיוק מהסיבות האלה, בעוד שאחרים כן נכנסו (פצצות וטילי אימון). טוב ויפה שאתה רוצה לשנות ולשחרר לכולם, אבל תפסיק עם הטון השחצני שרומז שיש לך יכולות בלעדיות לערוך דברים בפאלקון. יש אנשים שעשו יותר ממך עם הרבה פחות רוח.
תסכים איתי שעדיף טיל שעובד ונראה שהוא דיי קרוב למציאות לפי מה שיש מאשר שום דבר נכון?
אז אין את הנתונים המדוייקים אבל הרעיון הוא אותו רעיון, הריי גם הJDAM לא עובד בדיוק כמו במציאות נכון ? אז בשביל מה יש אותו ?
uri_ba כתב/ה:גם ברזולוציה של אייפוד רואים את מטוסי המטרה ממשיכים לטוס ללא פגיעה.
אני לא בדיוק מבין את כל ההוא-הא שלכם, מה לחוץ לכם להוכיח בכל פעם?
לא יודע כמה אתם עוקבים באמת, אבל אנשים מצביעים עליכם וצוחקים רק שאתם עושים רוח וצילצולים. אם אשכרה תטרחו להסתכל מסביב אתם תגלו שלא באמת איכפת לנו מכם...
אז בשבילכם אני מוציא את הספה ועובר למבטא גרמני כבד,
אז משהו מציק לכם, יא? בואו קינדר, ספרו לדוד פרויד מה מטריד את מנוחתכם. יא.
לגבי פגיעה אין טעם לוויכוח, אולי זה נראה ככה בגלל באג בפלקון או בגלל שמוגדר לטיל "טווח קטלני" גדול יותר אבל הוא בסופו של דבר פגע במטרה והיא נפלה. אפשר להוכיח את זה יפה עם ACMI אם תרצה או שתבוא ותעלה ותראה בעצמך , אני אישית כשבדקנו הייתי על השעה 6 של מטוס ששיגר את הטיל הזה, הטיל עף אליי יפה מאד ופגע, ונפלתי.
שים לב שבחלק השני של ההודעה שלך אתה התחלת לתקוף ולסטות מהנושא, שלא תגידו אחרי זה שאנחנו באנו בהתנהגות לא בוגרת ולא ידענו לקבל ביקורת.
i_hawk כתב/ה:[quote="Fox5inbound"]i_hawk, אני מזמין אותך לעלות לטיסה איתי ולראות בעצמך את הביצועים של הטיל.
לא לי אין זמן לעלות לטיסת רשת חוץ מזה שאין לי OF מותקן אז זה לא רלוונטי... חוץ מזה שאני יודע בדיוק מה אתם עשיתם... אתה מבין אני מכיר את הדברים מבפנים "קצת" יותר ממה שאתה חושב שאתה יודע. זה מה שאתה עשית:
1. הורדת את הגדרות הריאליזם ככה שיהיה לך מכ"ם 360 מעלות, כמובן שזה cheat שבעצם הופך את פאלקון לאיזשהו סימולטור ארקאדי לחלוטין.
2. שינית קצת את ה FM של טיל כמו הפיתון 4 (או כל דבר אחר) והתאמת אותו כך שתהיה לו יכולת תמרון גבוהה יותר שתתאים לפניית 180 מעלות.
אם אתה רוצה להראות שזה לא מה שעשית בדיוק אני מבקש שתראה את הסרטון מתוך הקוקפיט כשאתה נועל מטרה ב 180 מעלות מהאף עם האויוניקה האמיתית.
כמו שאמרתי כבר אני עשיתי את אותו הדבר ב RV רק שעשיתי שינוי קל בקוד כדי לאפשר נעילה בכל זוית Gimbal עבור הפיתון ושינוי ב FM כמו שאתה עשית בטח כדי לאפשר פנייה ב 180 ופגיעה... בסרטון שהעליתי כאן (לפני שנתיים אולי אפילו קצת יותר...) ההבדל הקטן הוא שאצלי יש צילומים מתוך הקוקפיט עם נעילה מעל ל gimbal, ועוד הבדל קטן שהטילים אכן פגע
😂 ועדיין מה שעשיתי אז היה סתם ניסוי קטן ולא שום דבר שייכנס לגרסה כלשהי... כמו שאמרתי אפשר לכתוב LOAL ואני מאמין שמתישהו ארצה לעשות את זה אבל זה יהיה משהו רציני שהטיל אכן ישערך נתונים לגבי המטרה בזמן השיגור ויינעל עליה כשהיא תכנס לזוית gimbal שלו, עם כל הכבוד לפיתון 5 עדיין אין לו "עיניים בגב" והוא לא יכול לנעול באמת ב 180 מעלות (זה חיישן IR שעובד על גלים אלקטרומגנטיים שנקלטים ע"י ה "עין" מכיוון אחד בלבד עד זוית מסויימת, כמה שתהיה גבוהה לעולם לא תגיע ל 180 ואפילו לא להרבה פחות מכך...), אני מניח שבמציאות הוא משתמש במערכת האופטית IIR שלו ובנתוני מחשב שמוזנים ממערכת הקסדה על מנת לשערך בהסתברות גבוהה מאוד את מיקום המטרה וצורתה כך שתתאפשר נעילה ברגע שהיא נכנסת ל gimbal.
ודרך אגב, גם אם איכשהו מצאת "פירצה" בקוד (אולי מישהו ב OF פעם כתב איזה משתנה אדיוטי כזה שמאפשר דברים כאלו דרך ה FM של הטיל, ואם אני אגלה משהו כזה מבטיח לך שאני אבטל אותו ככה שהוא לא יהיה בגרסה הבאה...) זו לא סיבה לעשות מזה "חגיגה" ולספר לכולם על איזשהו פיתוח מסווג... אותי אתה לא יכול לחרטט כי אני מכיר את הדברים כמו שאמרתי "קצת" יותר ממך... ותאמין לי שאני האחרון שאספר לך על עצמי סיפורי גבורה... ביחס לקודרים הענקיים שיש בעולם של פאלקון אני בורג קטן... אז אני מבקש תן קצת כבוד לסימולטור ואל תהפוך את זה לקרקס. תודה.
🙂[/quote]
אני אישית לא עברתי על הטיל עצמו בפלקון אבל אני רואה מה שיש , והטיל יכול לפתוח את העיינית על מטרה שנמצאת בשעה 5\7 ואני יכול להוכיח את זה.
אם אתה רוצה צילום מהקוקפיט רק תסביר לי מה אתה רוצה לראות ואני יעלה את זה בשבילך עוד היום.
ולא אין שום שינוי בהגדרות ריאליזם, הכל על הכי ריאליסטי וגם אין פאדלוק.
מכ"ם 360 זאת ביכלל בדיחה על אילון
ובאופן כללי, אני ביכלל לא מבין למה כל התגובות שלכם תוקפניות ואנטי.
סה"כ באתי ופרסמתי הדגמה לטיל שהוא תוספת לפלקון, השקעתי זמן בלצלם לערוך ולעלות.
אם זה מפריע לכם מסיבה כל שהיא, אתם לא אוהבים את הטיל, לא נראה לכם שהוא טוב אתם לא חייבים להגיב או להסתכל על זה ביכלל. אם מישהו רוצה להתרשם הוא יכול להגיב תגובות בונות או להעיר הערות.
נערך לאחרונה: לפני 15 שנים