73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 צריך עזרה בקשר למשחק falcon 4.0
דיון

צריך עזרה בקשר למשחק falcon 4.0

9 הודעות 2,152 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
קודם כל דבר ראשון אני רוצה להגיד שיש לכם אחלה אתר !
דבר שני התקנתי אתמול את המשחק falcon 4.0 ויש לי מספר דברים:
1. אתם מכירים איזה מדריך למשחק בעברית ? כמו למשל איך שולטים במנוע/מצערת ? איך עוברים בין כלי הנשק/טילים ? איך רואים את המפות ? וכו' (אם מישהו יוכל להגיד לי את זה אני אשמח).
2. למישהו יש את הלינק שעובד לטקסטורות החסרות של שטח ישראל ? כי כל הלינקים שנתנו כבר לא עובדים..
אשמח לקבל תגובות 🙂
#2 · לפני 21 שנים
אורח כתב/ה:קודם כל דבר ראשון אני רוצה להגיד שיש לכם אחלה אתר !
דבר שני התקנתי אתמול את המשחק falcon 4.0 ויש לי מספר דברים:
1. אתם מכירים איזה מדריך למשחק בעברית ? כמו למשל איך שולטים במנוע/מצערת ? איך עוברים בין כלי הנשק/טילים ? איך רואים את המפות ? וכו' (אם מישהו יוכל להגיד לי את זה אני אשמח).
2. למישהו יש את הלינק שעובד לטקסטורות החסרות של שטח ישראל ? כי כל הלינקים שנתנו כבר לא עובדים..
אשמח לקבל תגובות 🙂


מלבד המדריכים שנמצאים במדריכים שבפורום ,אני לא יודע אם קיים בכלל מדריך בעברית לפאלקון4.בקשר לטקסטורות החסרות,הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לטעון אותם שוב ללינק זמני.ביום יומיים הקרובים אני אעשה את זה,אלא אם מישהו אחר ישלח את זה לפני.
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 21 שנים
תודה על התגובות.
אבל לפני כן.. יש לי בעיה קטנה התקנתי עכשיו את ה (FreeFalcon3-BT.exe) FF3 כמו שיש במדריך בדביק ועכשיו כשאני נכנס למשחק הוא נכנס למסך הראשי לכמה שניות ואז יוצא לווינדוס.
מישהו יודע מה הבעיה ?
#5 · לפני 21 שנים
אורח כתב/ה:תודה על התגובות.
אבל לפני כן.. יש לי בעיה קטנה התקנתי עכשיו את ה (FreeFalcon3-BT.exe) FF3 כמו שיש במדריך בדביק ועכשיו כשאני נכנס למשחק הוא נכנס למסך הראשי לכמה שניות ואז יוצא לווינדוס.
מישהו יודע מה הבעיה ?



ובמילים אחרות :CTD יענו התרסקות....
כשהתקנת את פאלקון4 המקורי מהדיסק ,לפני שהתקנת את FF3BT EXE ,האם מחקת את הקובץ שבתיקיית הפאלקון:msvcrt.dll ? 💡
זהו הקובץ פריצה שאחראי על עדכון גירסת הפאלקון לפאטצים השונים FF3,SP4 COBRA ,אם לא מוחקים אותו ,זה יכול לגרום לחלק מהמחשבים התרסקויות...
הייתי פעם פאלקוניסט......
#7 · לפני 21 שנים
אורח,
מוזר.... 🤔
מה שאני ממליץ תמיד ,זה לעשות Reboot למחשב אחרי כל שלב בהתקנה...
יכול להיות שהקובץ התקנה שלך של ה FF3BT EXE בעצמו היה דפוק..מעניין אותי מה התקנת אחרי זה?
את ה-1n2 hotfix או את הקוברה.אם את הקוברה ,אז אתה צריך לעשות copy לתיקיית הקוברה exe ,ולעשות לה rename לקובץ ההפעלה של הפאלקון ,אם אני לא טועה....
תנסה להתקין שוב....
איך אומרים:"We are born to Dance " 😛
רובנו עשינו דאנסים ,עד להתקנה טובה ויציבה....לא להתייאש!!

נ.ב Dance =הכינוי להסרת הפאלקון בפעם האלף ואחד והתקנתו מחדש 😛
הייתי פעם פאלקוניסט......
#8 · לפני 21 שנים
אורח יקר ,
ברוך בואך לקהילה שלנו . עכשיו שהצטרפת דע זאת :
פאלקון זה לא משחק - זה סימולטור ! 😉
Peten
#9 · לפני 21 שנים
Peten כתב/ה:אורח יקר ,
ברוך בואך לקהילה שלנו . עכשיו שהצטרפת דע זאת :
פאלקון זה לא משחק - זה סימולטור ! 😉


LOL
אני לא מאמין שזה נאמר גם פה בפורום 😂 אבל זה פשוט נכון 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.