#1
·
לפני 16 שנים
ezana9 כתב/ה:אני לא חושב שמוריד פרופיל מכיוון שאפשר להתקבל למטכ"ל ולקורס טייס לפי מה ששמעתי אם לייזר !
ולשניהם יש דרישה לפרופיל 97 אז...
אני מקווה לדחות שנה לעשות לייזר ולנסות להקבל למטכ"ל
ezana9 כתב/ה:שמעתי על כמה חברה שעשו לייזר והתקבלו לשייטת...
חח בטח עשו באוזבקיסטן בלי שהצבא ידע 😄 😂
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.