50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 sopwith camel and spit
דיון

sopwith camel and spit

5 הודעות 1,685 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
יפה. מקסים. לדעתי אין משהו יותר יפה מאשר ספיטפייר מעל נופים של אנגלייה.
אני חושב שכילד ככה התאהבתי בכל התחום של מטוסי WWII - בגלל איזה אות פתיחה של סידרת חופש גדול שהיה בה ספיט שעושה באז מעל נחל ויש שם את הבן של הטייס שמסתכל עליו (לא זוכר כבר את שמה, אבל הילד השמנמן היה אומר כל הזמן crumbs). מיד אחרי זה רצתי לבנות את הדגם של בטאון חיל האויר 🙂

שמתם לב להנעה ? אנחנו רק צריכים ללחוץ על I ואנחנו באויר 😄

ד"א, יש מצב שבהמשך ימדלו ב IL-2 גם התנעה יותר מציאותית וניהול דלק אמיתי עם בחירת מיכלים ונתיקים וכל זה ? זה קצת חסר לי לעומת CFS2.
אוליב SoW BoB, עם כל המודל של המזג אויר ורוחות, יוסיפו גם רוחות crosswind בהמראה\נחיתה.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 20 שנים
תודה על השיתוף IAF_Phantom
פשוט יוצא מן הכלל,הצליל של שני המטוסים,ההסברים שמלווים והשמירה על המבנה פשוט חבל"ז. 👏

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#4 · לפני 20 שנים
101Hedgehog כתב/ה:שמתם לב להנעה ? אנחנו רק צריכים ללחוץ על I ואנחנו באויר 😄

ד"א, יש מצב שבהמשך ימדלו ב IL-2 גם התנעה יותר מציאותית וניהול דלק אמיתי עם בחירת מיכלים ונתיקים וכל זה ? זה קצת חסר לי לעומת CFS2.
אוליב SoW BoB, עם כל המודל של המזג אויר ורוחות, יוסיפו גם רוחות crosswind בהמראה\נחיתה.


א. סרטון מדהים.

ב. אני אתך, Hedgehog... לפי אולג, ב-BOB יהיו יותר פעולות ממופות בקוקפיט, אבל עדיין לא היקף מלא. אני מוכן לחיות עם זה ואולי זה אפילו עדיף, כל עוד ה-I המעצבן נעלם 😎


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#5 · לפני 20 שנים
האמת, שאם רצית להיות עצלן ב CFS2 היית יכול להקיש E וזה היה אותו דבר כמו I אצלנו, אבל למי שרצה ריאליזם היה יכול לעבור את כל שלבי ההנעה (מגנטו, סטרטר וכו'😉. יש אפילו צ'ק ליסט מפורט של כל שלבי ההנעה שמופיע בספר Inside Moves שאפילו צריך לצעוק Clear לפני הסטרטר כדי להזהיר את מי שעומד לפני הפרופלור. מעניין אם יש מישהו שבאמת עושה את זה ב sim 😄


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.