#1
·
לפני 20 שנים

101Hedgehog כתב/ה:שמתם לב להנעה ? אנחנו רק צריכים ללחוץ על I ואנחנו באויר 😄
ד"א, יש מצב שבהמשך ימדלו ב IL-2 גם התנעה יותר מציאותית וניהול דלק אמיתי עם בחירת מיכלים ונתיקים וכל זה ? זה קצת חסר לי לעומת CFS2.
אוליב SoW BoB, עם כל המודל של המזג אויר ורוחות, יוסיפו גם רוחות crosswind בהמראה\נחיתה.

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.