50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 מישהו כבר הצליח לעבוד עם IL-2 Dynamic Campaign Manager ?
דיון

מישהו כבר הצליח לעבוד עם IL-2 Dynamic Campaign Manager ?

8 הודעות 1,669 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
הורדתי את הקמפיין של BoB שנקרא RAF Full מ Airwarfare.com. הם טוענים שיש בו כמה משימות אימון ממש טובות למטוסים הבריטים.
אחרי ההתקנה, הם טוענים שצריך להתקין ולהפעיל את IL2DCG לפני שמתחילים, אז הורדתי והתקנתי את הגרסא הכי עדכנית שיש 3.26.

הקטע הוא, שלפי ההוראות של DCG, לפני כל דבר אחר, צריך לכוון אותו לכמה סיפריות. אחת היא הספרייה של DCG עצמו, אחת היא הספרייה של IL-2 והאחרונה היא של המשימות והיא צריכה להכיל קובץ בשם squadrons.dcg.

חיפשתי בכל הדיסק, ואין קובץ כזה בשום מקום. DCG לא מאפשר להתחיל לעבוד בלי זה - הוא כל הזמן מקפיץ הודעת שגיאה. ניסיתי להתתחיל קריירה מתוך IL-2 לראות אולי הוא נוצר כתוצאה מהתחלת משחק - שום דבר.

רעיונות ?


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#2 · לפני 20 שנים
נכון... הייתה לך טעות קטנה ה SQUADRONS.DCG צריך להיות בתקייה של הקמפיין אבל אם אני זוכר טוב הוא מתקין את עצמו לבד אם קובץ EXE ,מוזר...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#3 · לפני 20 שנים
ה-DCG הוא אופציה חשובה אבל הממשק שלו מסורבל ביותר ולפעמים גם בעל באגים.
רוב הזמן לא הצלחתי ליצור איתו ממש קמפיין אלא יצירת "סינגל מישנס" בלבד במקום המערכה שהוא היה אמור ליצור.
בקיצור,הפסקתי להשתמש בו,יש הרבה קמפיינים טובים שלא מבוססים עליו ויותר טובים למשחק,בלי אובייקטים מיותרים ותואי טיסה מוזרים.(למרות כל ההגדרות הנכונות)

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#5 · לפני 20 שנים
תיקון טעות קטנה-DCG=DYNAMIC CAMPAIGN GENRATOR

בעבר לא השתמשתי במשהו שאחרים כתבו לDCG אלא תמיד יצרתי משימות משלי כך שהסיוע שלי מוגבל,מחר אנסה את הגירסה החדשה 3.26 שהורדתי.
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#6 · לפני 20 שנים
היי קיפוד ואחרים

ניסתי את הגרסה החדשה וזולת זה שהייתי צריך לקבוע באופן יזום את הנתיב ל-exe של ה-DCG(הראשון למשחק - IL-2 נדרש מייד עם ההקשה על הexe של הDCG)נוצר לי קמפיין מיידית במקום הנכון בלי בעיות. 🙂 בכוונה ייצרתי אחד חריג כמו מטוסי המרינס באיטליה של 1943 וטסטי ב-F6 - ממש נחמד ובלי באגים.
עם הלחיצה לייצירת הקמפיין ראיתי מייד איך "נזרקת" תיקיית Italy43_UM אל תוך מקום שבו פתחתי את הDCG וכמו שאמרתי הכל היה בסדר.

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#7 · לפני 20 שנים
רגע רגע רגע, לא הבנתי.
הקובץ אמור להיות כבר בתוך התיקייה שאליה אני אמור לכוון את DCG או ש DCG מייצר את הקובץ בשבילי ?
לפי מה שהבנתי, ה RAF_Full.zip היה אמור לייצר תיקיית UK ובתוכה לשים את כל מה שקשור לקמפיין הזה, כולל את הקובץ בסיומת dcg, ואז אני אמור לבחור את המקום הזה מתוך IL2DCG. אולי טעיתי כאן.
או שאולי יש בעייה בזיפ ?
אולי אני אמור להריץ פעם אחת לפחות את ה DCG המקורי,ורק אז ה IL2DCG יעבוד ?
הקטע, שאין לי בכלל קובצי dcg בכל הדיסק. אולי בעייה בהתקנה של IL-2 ?


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#8 · לפני 20 שנים
טוב, לא חשוב. לפי מה שהבנתי מגרשון ב TS בכלל לא צריך את ה IL2DCG בשביל לטוס בקמפיין הזה - אפשר להתחיל קריירה מתוך IL2 וזה עובד אחלה.
ובכלל יש בקמפיין הזה רק Hurricane. אין בכלל ספיטים 🙁


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.