#1
·
לפני 20 שנים
הורדתי את הקמפיין של BoB שנקרא RAF Full מ Airwarfare.com. הם טוענים שיש בו כמה משימות אימון ממש טובות למטוסים הבריטים.
אחרי ההתקנה, הם טוענים שצריך להתקין ולהפעיל את IL2DCG לפני שמתחילים, אז הורדתי והתקנתי את הגרסא הכי עדכנית שיש 3.26.
הקטע הוא, שלפי ההוראות של DCG, לפני כל דבר אחר, צריך לכוון אותו לכמה סיפריות. אחת היא הספרייה של DCG עצמו, אחת היא הספרייה של IL-2 והאחרונה היא של המשימות והיא צריכה להכיל קובץ בשם squadrons.dcg.
חיפשתי בכל הדיסק, ואין קובץ כזה בשום מקום. DCG לא מאפשר להתחיל לעבוד בלי זה - הוא כל הזמן מקפיץ הודעת שגיאה. ניסיתי להתתחיל קריירה מתוך IL-2 לראות אולי הוא נוצר כתוצאה מהתחלת משחק - שום דבר.
רעיונות ?

שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
אחרי ההתקנה, הם טוענים שצריך להתקין ולהפעיל את IL2DCG לפני שמתחילים, אז הורדתי והתקנתי את הגרסא הכי עדכנית שיש 3.26.
הקטע הוא, שלפי ההוראות של DCG, לפני כל דבר אחר, צריך לכוון אותו לכמה סיפריות. אחת היא הספרייה של DCG עצמו, אחת היא הספרייה של IL-2 והאחרונה היא של המשימות והיא צריכה להכיל קובץ בשם squadrons.dcg.
חיפשתי בכל הדיסק, ואין קובץ כזה בשום מקום. DCG לא מאפשר להתחיל לעבוד בלי זה - הוא כל הזמן מקפיץ הודעת שגיאה. ניסיתי להתתחיל קריירה מתוך IL-2 לראות אולי הוא נוצר כתוצאה מהתחלת משחק - שום דבר.
רעיונות ?

שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
