50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 בשורה לאלה שיש להם בורד AGP ומדוכאים מחוסר אפשרויות שידרוג!
דיון

בשורה לאלה שיש להם בורד AGP ומדוכאים מחוסר אפשרויות שידרוג!

10 הודעות 2,154 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
כנראה שמעתם אותי מתבכיין לא פעם בTS על צורך להשקיע כ 1000$ בכדי לשדרג את כרטיס המסך שלי.

הבעיה היא שיש לי כרגע ATI 9800XT בתצורת AGP ובכדי לשדרג לדור החדש של כרטיסי מסך הדעה הרווחת עד ללא מזמן היתה כי כרטיס מסך בתצורה מודרנית יגיע רק בחיבור PCI-E.

מה שאומר - שידרוג בורד, זיכרונות, מעבד ורק אז נוכל לחשוב על שידרוג הכרטיס הגרפי.

אם כך - לא נכון!

http://www.tomshardware.com/2006/02/02/nvidia_7800gs_confirms_agp_aint_dead_yet/


NVIDIA שיחררה כרטיס AGP עם CHIPSET 7800GS. אחד מהCHIPSETS היותר חזקים שלה. להשיג ב ZAP בסביבות ה 2000 שקל - הידד! 😁 👏 👏
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
עכשיו צריך לחפש ב zap באיזה מחיר הכי זול אפשר להשיג 2000 שקל . 🤔
תקנה חדש ותמכור לי את הישן 🙂
#3 · לפני 20 שנים
אני מתכוון לפרסם את ה 9800XT שלי ב800 שקל (עם המאוורר ZALMAN החדש שהתקנתי לו אתמול)

הקהילה מקבלת ממני הנחה של...

טוב נו בלי הנחה - אבל שווה לכם!
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#4 · לפני 20 שנים
אופציה אחרת היא לעשות שידרוג למחשב לדואל-קור כאשר בתהליך זה גם שידרוג ל PCIE DDR SATA. אפשר למצוא היום דילים דיי טובים בתחום הזה
לדוגמא -http://computershop.co.il/product.asp?productid=47&CatCode=

זה כמובן תלוי בדיוק מה יש במחשב הנוכחי
watch your six, i'm behind you
#5 · לפני 20 שנים
מיכה - אל תשכח שעכשיו אתה צריך להוציא סכום דומה עבור כרטיס מסך ואז זה יהיה משהו כמו נזם זהב באף חזיר...

אני מעדיף להוציא עכשיו 1000 + שקל (מקזז את מכירת הנוכחי בע"ה) ועוד כשנה שנתיים להוציא הון קטן על שידרוג מקיף (אחרי יציאת המעבדים כפולי הליבה הממש חזקים של AMD ו CORE).

מה שפירסמת הוא אמנם מעבד כפול ליבה אבל ה D820 מוגדר כ MAIN STREAM ומטה..
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#7 · לפני 20 שנים
לא,
הAGP המתקדם ביותר של ATI הוא ה X850XT שבמבחני ב BENCHMARK (ראה לינק למעלה) קרוב ל 7800 אבל לא משתווה.

תקנוני אם טעיתי.
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#8 · לפני 20 שנים
תציץ ב http://apps.ati.com/ATIcompare/
אתה יכול לסמן עד 3 כרטיסים ולהשוות. יש עמודה של BUS Type, ושם כתוב AGP או PCIe.
כל הכרטיסים עד 1600 כולל, מופיעים גם כ AGP. מ 1800 כבר לא.

אין לי מושג למה משתווה ה1600, אבל הוא נראה לי לא רע בכלל 🙂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#9 · לפני 20 שנים
מה דיברנו על להיסתכל בקנקן שמוליק?

הרי לך שני לינקים של יצרן כרטיסי מסך

הראשון של ה X850:
http://www.xpertvision.com/en/products/ati_agp_X850Series.html

השני של ה X1600:
http://www.xpertvision.com/en/products/ati_agp_X1600PRO.html#spec

רק ממבט חטוף:
DDR2 מול DDR3
128 BIT MEMORY מול 256
12 מול ;16 PIPELINES

בקיצור - אין לי מושג למה אבל ה X850 מתקדם יותר 😉

ומול ה 7800GS ה 850 קצת מאחור
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#10 · לפני 20 שנים
לכל דגם של chip יש את ההבדל בין הסדרות X, XL, XT, ו PRO. נדמה לי שה XT לוקח.
אולי יש גם ל 1600 את גרסת ה XT.

חוץ מזה, ל 1600 יש כבר Shader 3.0, מה שמאפשר שימוש ב water=3.
ניסיתי אתמול לשים water=2 על ה 9800Pro 128M שלי - המחשב כמעט מת וירד ל 10 FPS. זה נראה יותר כמו slide show מאשר אנימציה 🙁 .
חבר שלי מריץ את ה 1800 xFire, וטוען שאין לו שום ירידת FPS גם עם מקסימום Anti Aliasing ומקסימום Anisotropic Filtering. גם על משחקים יותר מתקדמים.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.