50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 Carrier Landing Pattern
דיון

Carrier Landing Pattern

7 הודעות 1,673 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
טוב, אם אני כבר בשוונג של שיתופים 😄
עשיתי פה איזה שרטוט + הסברים של נחיתה על נומ"ט תוך שימוש ב Race Track Approach לפי נתונים ממספר מקורות וסרטוני ההדרכה בנושא. אם מישהו זוכר את הפוסט שלי של "אני בשמיים" על הנחיתות הרציפות, אז זה מבוסס על זה. זה בפורמט של Word.

http://vpn.ifschool.org/hedgehog/IL-2/Downloads/Carrier_Landing_Patterns.doc

As usual פידבקים יתקבלו בהערכה.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#2 · לפני 20 שנים
שמוליק ניראה טוב אני עוד ינסה אותה! וחג שמח אנשים וניר אתה מסטול משרת בל"ג בעומר בלי לדעת שזה ל"D בעומר 😂 ויניב אני זוכר לך... מעדיף לראות סמולוויל מאשר לדבר איתנו 😛 חחח
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#3 · לפני 20 שנים
אוככ הלג בעומר הזה היה פשוט גרוע =\ שיי איך הספקת לכתוב ?

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#4 · לפני 20 שנים
קובץ יפה מאוד , מושקע מאוד.

כמה נקודות לשפר אותו עוד יותר:
1. לחתוך את המנוע לפני שממש ממש נוגעים יכול להיות בעיתי אם צריך לעשות סיבוב נוסף...
ולכן הייתי ממליץ להשאיר את המנוע דולק ולהוריד אותו לאפס או אפילו להשאיר על 17 ולהסתמך על הגלישה כדי להביא אותך הביתה בשלום. וככה אם הנחיתה לא "הולכת" כמו שתיכנת או שפתאום צץ לו מטוס על הנושאת מטוסים יש אפשרות לפתוח מנוע ולעשות סיבוב נוסף.
אגב - במטוסים שיש להם ממש מעצורי אויר (קורסייר) אפשר להיכנס לגלישה אם מנוע בערך ב-40% או יותר ואז אם צריך לעשות סיבוב פשוט מכניסים מעצורי אויר והופ יש הרבה כוח זמין כדי לצאת לסיבוב נוסף.

2 . שמות של חלקים השונים של התהליך. לדוגמא -
החץ הראשון - כניסה. in bound
החץ השני - רגל 1 (leg 1
החץ השלישי - רגל 2
החץ הרביעי - רגל 3
החץ החמישי - רגל 4 או פיינל.

ככה ניתן לארגן סדר נחיתה כאשר טייסת שלמה צריכה לנחות ואפשר לקרוא בקשר באיזה שלב בנחיתה אתה נמצא בו. בנושא זה אולי כדי להוסף שצריך לתת מיספור לכל אחד שנמצא בנחיתה וגם מה עושים במקרה שצריך לעשות סיבוב נוסף לאיזה כיוון יוצאים ואיך מתחברים חזרה לתהליך נחיתה.

3. מרחקים - אחד הדברים הכי חשובים לדעתי לנחיתה טובה בכלל ועל נושאת מטוסים בפרט, היא לתת לעצמך מספיק מרחק התארגנות ותימרון להתישרות מושלמת.
watch your six, i'm behind you
#5 · לפני 20 שנים
רגל זה רעיון נחמד, אבל יקרא שמו בישראל "צלע" 😉
ואם כבר להיות ספציפי:
צלע צולבת, עם הרוח, בסיס וסופית (פיינל).

אחלה של קובץ, יכול לארגן את הדברים בראש לחדשים. בהתחלה שווה להשקיע את הזמן ולבצע את כל ארבעת הצלעות של הגישה, מאשר לנסות לחסוך זמן בגישה ישירה, כי גובה ומהירות נכונים זה המפתח.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#6 · לפני 20 שנים
הרעיון של המסלול מרוצים היה בזמנו כדי לאפשר קשר עין כמעט מתמיד עם ה LSO, שלא ניתן היה לראות ממרחק בגישה הישירה, אבל אין אותו ב IL-2 ויש כאלה שמעדיפים את הגישה הישירה. אבל כמו שאמרתם, זה מאוד מאוד עוזר לרכז את הפעולות בזמן הנכון, להוריד את המהירות כמו שצריך ולהיות מקוזז כהלכה עם זווית הגישה המתאימה ברגע הרצוי.

למי שלא מורגל בהטסה תוך כדי מבט לצדדים זה יכול להיות מאוד מסיח את הדעת ולגרום לחוסר התמצאות, אז כדאי לעבוד על זה קודם - ללמוד לשמור על כיוון טיסה וגובה בלי להסתכל קדימה.

אלון אמר לי שיתכנו בעיות לחלק לראות את השרטוט בפעם הראשונה ושהוא היה חייב לשנות את ה scaling קודם- אולי עניין של גרסאות של office ?
חשבתי שאולי שווה להמיר את זה ל PDF כי רוב הדפדפנים יכולים להציג את זה, אבל אני לא יודע איך עושים עריכה של PDF.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.