50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 נרשמתי מחדש עם שם אחר
דיון

נרשמתי מחדש עם שם אחר

1 הודעות 1,303 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
היי, זה אני (IDF_Hedgehog לשעבר) .
חוץ מזה שום שינוי. גם לא יותר מדי מה להגיד, רק למען הסדר הטוב.

אוף, עכשיו צריך לחכות עוד פעם את כל הפז"ם עד לסמל - תורנויות... שמירות... אין יציאות... 🙁

דרך אגב, היה מדהים היום. פשוט מדהים.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.