#1
·
לפני 20 שנים
היי, זה אני (IDF_Hedgehog לשעבר) .
חוץ מזה שום שינוי. גם לא יותר מדי מה להגיד, רק למען הסדר הטוב.
אוף, עכשיו צריך לחכות עוד פעם את כל הפז"ם עד לסמל - תורנויות... שמירות... אין יציאות... 🙁
דרך אגב, היה מדהים היום. פשוט מדהים.

שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
חוץ מזה שום שינוי. גם לא יותר מדי מה להגיד, רק למען הסדר הטוב.
אוף, עכשיו צריך לחכות עוד פעם את כל הפז"ם עד לסמל - תורנויות... שמירות... אין יציאות... 🙁
דרך אגב, היה מדהים היום. פשוט מדהים.

שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎