I IDF_Hedgehog 79 פוסטים · מודיעין #1 · לפני 20 שנים http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/49310655/m/7881032134
I IDF_Hedgehog 79 פוסטים · מודיעין #2 · לפני 20 שנים ולעצלנים יותר - מסתבר שיש קיט להרכבה עצמית שעליו כל אחד מבסס את הפרויקט שלו 🙂 תעשו חיפוש גוגל על Akers Barnes cockpit
M MadBoy 25 פוסטים #3 · לפני 20 שנים איזה מגניב...אבל זה רק למכורים באמיתיים של המשחקים!! http://www.shimi.net/services/drafting.php?date=3/1/2008 " loading="lazy" alt="" class="pf-postimg">
I IDF_Hedgehog 79 פוסטים · מודיעין #4 · לפני 20 שנים עכשיו תציצו על ה thread של ה"ירידות" על החבר'ה האלה 😄 http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/23110283/m/5661017144
E Eagle_King מנהל טייסת 106 חוד החנית 5,687 פוסטים · חולון #5 · לפני 20 שנים יש לו ג'וייסטיק כמו שלי רק בצבע אחר... אחח הלוואי ועלי...כזה קוקפיט...... בן קלי. צוות ניהול ראשי פריפלייט.