53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס פרופיל לקוגר
דיון

פרופיל לקוגר

11 הודעות 2,057 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
שלום לכולם !

אשמח לקבל עזרה בהגדרת הקוגר נסיתי להוריד פרופיל מוכן אבל יש בעיות עם הפרופיל.
תודה .
#5 · לפני 16 שנים
תנסה להתאים ע"פ מה שזה צריך להיות,תסתכל במדריך של AF בערך בעמוד 308 קצת יותר קדימה..

מאיפה קנית אותו?כמה עלה?איך הוא?
#6 · לפני 16 שנים
קניתי אותו מחנות בebay עלות כל החבילה כולל משלוח ומע"מ בארץ הוא 1220 לדעתי מחיר סביר ושווה את המוצר וצריך לטוס איתו כדי להבין שהוא הג'וסטיק הכי נחשב היום.
#7 · לפני 16 שנים
קצת יותר ספציפי איפה הבעיה, בLOADER, ב CONTROL PANEL ב FOXY?
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#8 · לפני 16 שנים
בתוך ההגדרות במשחק ב-Controlers ציר X וY אני צריך לבטל אותם בכדי לשחק במצערת
ההגאים האלו מחשבים אותם כפדלים ואין לי פדלים . אני מקווה שהסברתי את עצמי.
#9 · לפני 16 שנים
תציב את הצירים האלה מחדש בתור מה שצריך להיות. אין בעיה לשנות הקצאות לצירים.
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#11 · לפני 16 שנים
המשחק עצמו אתה יכול לבחור לשייך איזה ציר שאתה רוצה לערוץ היגוי בסטיק או המצערת.
רק תבחר את הערוץ ותלחץ DETECT תזיז את הציר הרצוי ותגדיר מחדש את הערוצים הרצויים.
ממולץ בנוסף שיהיו לך דוושות כלשהם עם הסטיק הזה.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.