62 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון 4.0 קבלת חניכים לטייסת 110
דיון

קבלת חניכים לטייסת 110

20 הודעות 3,166 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
חבר'ה, מספיק לריב. נמאס. זה כמו הריבים שהיו פה פעם בין חברי VATIL לבין IVAO
יניב, הייתי מעוניין אבל אני רוקי מעפן. וגם אני לא יודע נדב"ר כמעט. בעצם למעט דברים בסיסיים.
#2 · לפני 16 שנים
eb3, לדעתי תמיד אפשר ללמוד ואם תצטרף ילמדו אותך אם אתה רוצה אתה מוזמן לדבר איתי במסן tank2004@hotmail.co.il
יניב קוזוקרו
cojocaru.yaniv@gmail.com
#4 · לפני 16 שנים
אמממ מוקדם מדי לדבר על כמה טיסות בשבוע כי קודם כל זה יתגמש ודבר שני אני רוצה לתת לך שאלון לענות עליו
אז צור איתי קשר במסן
יניב קוזוקרו
cojocaru.yaniv@gmail.com
#5 · לפני 16 שנים
אני מעדיף באימייל כי ההורים שלי לא אוהבים את הרעיון שאני מדבר עם זר בצ'אט.

eranbuhbut3@gmail.com

תשלח לשם את הקובץ.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.