#1
·
לפני 16 שנים
חבר'ה, מספיק לריב. נמאס. זה כמו הריבים שהיו פה פעם בין חברי VATIL לבין IVAO
יניב, הייתי מעוניין אבל אני רוקי מעפן. וגם אני לא יודע נדב"ר כמעט. בעצם למעט דברים בסיסיים.
יניב, הייתי מעוניין אבל אני רוקי מעפן. וגם אני לא יודע נדב"ר כמעט. בעצם למעט דברים בסיסיים.