#1
·
לפני 16 שנים
שלום לכולם
לאחר דיונים במטה טייסת 110 הוחלט שאנחנו הולכים להוריד את רף הרמה בשביל להתקבל להכשרה בטייסת והזמינות לטיסות תקבל חשיבות רבה יותר
במידה ויש אנשים שרוצים להתקבל לטייסת ויש להם ידע בסיסי מוזמן לדבר איתי לגבי קבלה לטייסת.
דרכים ליצירת קשר:
מסנג'ר tank2004@hotmail.co.il
מייל cojocaru.yaniv@gmail.com
לאחר דיונים במטה טייסת 110 הוחלט שאנחנו הולכים להוריד את רף הרמה בשביל להתקבל להכשרה בטייסת והזמינות לטיסות תקבל חשיבות רבה יותר
במידה ויש אנשים שרוצים להתקבל לטייסת ויש להם ידע בסיסי מוזמן לדבר איתי לגבי קבלה לטייסת.
דרכים ליצירת קשר:
מסנג'ר tank2004@hotmail.co.il
מייל cojocaru.yaniv@gmail.com
יניב קוזוקרו
cojocaru.yaniv@gmail.com
cojocaru.yaniv@gmail.com


