#1
·
לפני 20 שנים
לאור ריבוי השאלות לאחרונה ובתור פתרון זמן עד לעליית הביס"ט, מיכה הגה את הרעיון הבא: מדריכי IFS יסמנו את עצמם בסיומת "IFS__" ב-TS על מנת לסמן לחדשים שניתן לפנות אליהם לעזרה. נשמח לעזור לכל מי שיבקש ולענות על שאלות במידת האפשר.
לכן:
א. מדריכי IFS שעוד לא הספיקו לשמוע על הרעיון ולבצע - מתבקשים להוסיף סיומת "IFS__" לכינוי ב-TS.
ב. אתם מוזמנים לפנות בכל שאלה לבעל תג "IFS__" הראשון שתראו.
ג. מנהל הפורום מתבקש להדביק את הדיון.
לכן:
א. מדריכי IFS שעוד לא הספיקו לשמוע על הרעיון ולבצע - מתבקשים להוסיף סיומת "IFS__" לכינוי ב-TS.
ב. אתם מוזמנים לפנות בכל שאלה לבעל תג "IFS__" הראשון שתראו.
ג. מנהל הפורום מתבקש להדביק את הדיון.
