56 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מישהו כאן מצליח להתחבר למולטי פלייר
דיון

מישהו כאן מצליח להתחבר למולטי פלייר

1 הודעות 1,383 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
שלום לכולם
ניסיתי עם כמה חברי להתחבר ולטוס יחד(ללמידה) לא הצלחנו להתחבר , כל מיני הודעות שגיאה , עדכנו את העדכון 1.06 החדש אך גם זה לא עזר.
יש למישהו רעיון , מדריך , קצת עזרה
בתודה מראש
שמעון

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.