פירוט: הייתי רוצה להיתאמן אם מישהו פה טיסה במבנה , תקיפת קרקע, סימון מטרות,קרבות אוויר אוויר, ועוד .... אני די מנוסה... די חדש אבל אני מבין עניין אם מישהו רוצה שידבר איתי בפרטי MSN EZANA9@WALLA.COM יש ברשותי מפת ישראל
אוקסימורון
🙂
איך אתה יכול להיות די מנוסה אבל די חדש?
🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
חח התכוונתי שאני די מנוסה בשביל חדש ! אני יודע RAMP START , פצצות מונחות לייזר,CCIP CCRP , AGM 65 ,HARM, טילי אוויר אוויר(אני לא טוב בקרבות אוויר אני צריך להשתפר),נחיתה המראה ,מכ"ם קרקע, אני די חדש ואני מנסה להשתפר ! ובגלל זה אני צריך שותף לטיסה קפיש ? חח חוץ מזה שזה לא כיף אם המחשב ! ויש לי שטח ישראך כך שאפשר לדמות תקיפה ברצועת עזה או משהו ....
זה מספיק. אם אתה רוצה אני יכולהלהתאמן איתך בוא נתאם איך נתחבר לטיסת רשת למה אני לא ממש מנוסה בזה...
בכיף ! אני טס במפת ישראל... מקסימום אם אין לך אז נעשה במפה אחרת.. דבר איתי במסנג'ר EZANA9@WALLA.COM אם עוד מישהו רוצה לטוס שידבר איתי במסן
היי!!
יש לי את ארץ ישראל, אני יצור קשר במסינג'ר! 😄
עוד מישהו רוצה לעשות אימוננים משותפים בפאלקון ?
פשוט רציתי שכולם יתחברו לטים ספיק וכל טייסי הפאלקון שבפורום יעשו משימות משותפות בקנה מידה גדול בשטח ישראל..... אולי מבצע בעזה או לבנון . . . . דברו איתי