53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מישהו רוצה להיתאמן איתי ?
דיון

מישהו רוצה להיתאמן איתי ?

7 הודעות 2,168 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
פירוט: הייתי רוצה להיתאמן אם מישהו פה טיסה במבנה , תקיפת קרקע, סימון מטרות,קרבות אוויר אוויר, ועוד .... אני די מנוסה... די חדש אבל אני מבין עניין אם מישהו רוצה שידבר איתי בפרטי MSN EZANA9@WALLA.COM יש ברשותי מפת ישראל
#2 · לפני 16 שנים
אוקסימורון 🙂

איך אתה יכול להיות די מנוסה אבל די חדש? 🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#3 · לפני 16 שנים
חח התכוונתי שאני די מנוסה בשביל חדש ! אני יודע RAMP START , פצצות מונחות לייזר,CCIP CCRP , AGM 65 ,HARM, טילי אוויר אוויר(אני לא טוב בקרבות אוויר אני צריך להשתפר),נחיתה המראה ,מכ"ם קרקע, אני די חדש ואני מנסה להשתפר ! ובגלל זה אני צריך שותף לטיסה קפיש ? חח חוץ מזה שזה לא כיף אם המחשב ! ויש לי שטח ישראך כך שאפשר לדמות תקיפה ברצועת עזה או משהו ....
#4 · לפני 16 שנים
זה מספיק. אם אתה רוצה אני יכולהלהתאמן איתך בוא נתאם איך נתחבר לטיסת רשת למה אני לא ממש מנוסה בזה...
#5 · לפני 16 שנים
בכיף ! אני טס במפת ישראל... מקסימום אם אין לך אז נעשה במפה אחרת.. דבר איתי במסנג'ר EZANA9@WALLA.COM אם עוד מישהו רוצה לטוס שידבר איתי במסן
#6 · לפני 16 שנים
היי!!
יש לי את ארץ ישראל, אני יצור קשר במסינג'ר! 😄
#7 · לפני 16 שנים
עוד מישהו רוצה לעשות אימוננים משותפים בפאלקון ?
פשוט רציתי שכולם יתחברו לטים ספיק וכל טייסי הפאלקון שבפורום יעשו משימות משותפות בקנה מידה גדול בשטח ישראל..... אולי מבצע בעזה או לבנון . . . . דברו איתי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.