82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס זע"ט
דיון

זע"ט

4 הודעות 2,238 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
מישהו מכיר פונקציה של זע"ט(זיהוי עמית טורף)במשחק?
#2 · לפני 20 שנים
IFF לא הוכנס לסימולטור מטעמי סיווג. הדרך היחידה לדעת אם מטוס הוא מטוס עוין לאחר הנעילה היא ע"י נעילה ובחירת declare בתפריט התקשורת עם ה AWACS. בנוסף, ברוב הפעמים שתינעל על מטוס ידידותי תקבל קריאת "buddy spike" ממנו בקשר.
#3 · לפני 20 שנים
רציתי להוסיף גם שתוכל לראות איומים כלפי המטוס בעזרת תצוגת לוחמה אלקטרונית....
נ"מ מטוסי אוייב ידיד וכל מטוס דיודעים כרגע בעולם המערבי והמזרחי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.