57 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס זירה ישראלית
דיון

זירה ישראלית

3 הודעות 1,687 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
יש זירה ישראלית לאלייד?

כמו כן איך אני משיג סקינים של מטוסים ישראלים?
#3 · לפני 20 שנים
zamirel,
לגבי סקינים יש של כל ח"א....מודלים אין מה לדבר אני לא סיימתי לשפץ אותם שיתאימו לישראל...ואין כרגע שום מודל של אף 16 במשחק ששווה לדבר עליו וחבל...בזה הם נפלו בגדול..בכל מקרה אני אשלח לך PM לסקינים
שטח ישראל עובד כמו גדול וכל שטח אחר של פאלקון רגיל...רק ההתקנה מסורבלת וארוכה מאוד

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.