#1
·
לפני 20 שנים
חשבתי, שאם אפשר למשל לטוס שניים ב SBD או כמה אנשים ב B-25 זה יכול להיות מה זה מגניב.
כי אם אתה לבד, אתה צריך לאייש את המקלענים, אחרת הם לא ממש פוגעים (כמו שראינו בתרחיש הקודם). מצד שני, אתה כבר לא מטיס את המטוס כמו שצריך (או טייס אוטומטי, או שאתה מטיס בעצמך אבל הפוך!!!!, וגם שלושה דברים ביחד)
זה נראה לי משהו מאוד מעניין שכדאי לנסות.
כי אם אתה לבד, אתה צריך לאייש את המקלענים, אחרת הם לא ממש פוגעים (כמו שראינו בתרחיש הקודם). מצד שני, אתה כבר לא מטיס את המטוס כמו שצריך (או טייס אוטומטי, או שאתה מטיס בעצמך אבל הפוך!!!!, וגם שלושה דברים ביחד)
זה נראה לי משהו מאוד מעניין שכדאי לנסות.
