51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 יש אפשרות לעשות COOP עם שני אנשים באותו מטוס ?
דיון

יש אפשרות לעשות COOP עם שני אנשים באותו מטוס ?

3 הודעות 1,756 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
חשבתי, שאם אפשר למשל לטוס שניים ב SBD או כמה אנשים ב B-25 זה יכול להיות מה זה מגניב.

כי אם אתה לבד, אתה צריך לאייש את המקלענים, אחרת הם לא ממש פוגעים (כמו שראינו בתרחיש הקודם). מצד שני, אתה כבר לא מטיס את המטוס כמו שצריך (או טייס אוטומטי, או שאתה מטיס בעצמך אבל הפוך!!!!, וגם שלושה דברים ביחד)

זה נראה לי משהו מאוד מעניין שכדאי לנסות.
#2 · לפני 20 שנים
זה אפשרי מאוד ועשינו אתזה דיי הרבה פעמים אפשר באמת לעשות טיסה כזאת...
נ.ב
אני בבית תפסתי שפעת או משו 🙁
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.