#1
·
לפני 20 שנים
הסבר מאוד יפה טוב למה המטוס הזה היה כל כך קשה להטסה.
http://www.simhq.com/simhq3/sims/boards/bbs/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=144;t=001669;p=24
תקציר ההודעה -
לקמל היו כמה בעיות שלא היו ידועות בזמן שירותו שהקשו מאוד על ההטסה של המטוס בעיקר על ידי טייס צעיר וחסר ניסיון.
מכרז המסה של המטוס ביחס למרכז העילוי של המטוס היה מאוד קרוב מה שגרם לאי יציבות של המטוס. בנוסף כמו כל מטוסי מהתקופה הם היו כבדי זנב אבל תוסיפו לזה את העובדה שמשטחי ההיגוי של המטוס לא היו מספק גדולים ובלי קיזוזים כלשהם. ככה שהמטוס היה קשה להטסה ולישמור על גובה או מבנה זה אתגר רציני.
אבל הבעיה היתה שהמנוע שלו היה צריך כיוון מחדש כאשר היה מגיע לגובה של 200 רגל. עכשיו תתארו מה קורה לטייס "דנדש" שעולה לבד במטוס כזה, הוא ממריא ופתאום המנוע מתחיל להשתנק. הוא מכניס את הראש לתא הטייס ומתחיל להתעסק את המכוונים. מיד המטוס מתחיל לטפס בעדינות ומאבד עוד יותר מהירות. המטוס מתחיל להזדקר ומשמיע את הרעש אופייני להזדקרות פתאום הטייס שם לב מה קרה מוציא את הראש ורואה רק שמים ובצורה אינסקטיבית מושך אחורה בסטיק. תוסיפו לזה שאף טייס באותה תקופה לא בדיוק החזיק את הרגלים צמודות על הדוושות וכל טייס מתחיל יודע מה קורה כאשר בהזדקרות ודוחפים רגל להגה כיוון... המטוס נכנס לסיחרור ומהגובה הזה ואם טייס חסר ניסיון אין לו סיכון.
---
אני מקווה שכל זה יהיה ממודל בסימולטור הקרב ובא של WW1 , אם כן זה יהיה מדהים לטוס בו ! סוף סוף יהיה תחליף ל- Red Baron II האגדי של Sierra !
http://www.simhq.com/simhq3/sims/boards/bbs/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=144;t=001669;p=24
תקציר ההודעה -
לקמל היו כמה בעיות שלא היו ידועות בזמן שירותו שהקשו מאוד על ההטסה של המטוס בעיקר על ידי טייס צעיר וחסר ניסיון.
מכרז המסה של המטוס ביחס למרכז העילוי של המטוס היה מאוד קרוב מה שגרם לאי יציבות של המטוס. בנוסף כמו כל מטוסי מהתקופה הם היו כבדי זנב אבל תוסיפו לזה את העובדה שמשטחי ההיגוי של המטוס לא היו מספק גדולים ובלי קיזוזים כלשהם. ככה שהמטוס היה קשה להטסה ולישמור על גובה או מבנה זה אתגר רציני.
אבל הבעיה היתה שהמנוע שלו היה צריך כיוון מחדש כאשר היה מגיע לגובה של 200 רגל. עכשיו תתארו מה קורה לטייס "דנדש" שעולה לבד במטוס כזה, הוא ממריא ופתאום המנוע מתחיל להשתנק. הוא מכניס את הראש לתא הטייס ומתחיל להתעסק את המכוונים. מיד המטוס מתחיל לטפס בעדינות ומאבד עוד יותר מהירות. המטוס מתחיל להזדקר ומשמיע את הרעש אופייני להזדקרות פתאום הטייס שם לב מה קרה מוציא את הראש ורואה רק שמים ובצורה אינסקטיבית מושך אחורה בסטיק. תוסיפו לזה שאף טייס באותה תקופה לא בדיוק החזיק את הרגלים צמודות על הדוושות וכל טייס מתחיל יודע מה קורה כאשר בהזדקרות ודוחפים רגל להגה כיוון... המטוס נכנס לסיחרור ומהגובה הזה ואם טייס חסר ניסיון אין לו סיכון.
---
אני מקווה שכל זה יהיה ממודל בסימולטור הקרב ובא של WW1 , אם כן זה יהיה מדהים לטוס בו ! סוף סוף יהיה תחליף ל- Red Baron II האגדי של Sierra !
watch your six, i'm behind you
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים · 2 עריכות
