#1
·
לפני 17 שנים
שלום לכולם!
לאחרונה התקנתי את שטח ישראל סימן 2 ונתקלתי בבעיה מוזרה במשימת ה-POP UP כשאני ממריא מרמת דוד הכל נראה בסדר.
ברגע שאני עובר ל-CAMPAIGN מסוים בסיס רמת דוד נהפך למשהוא מוזר ( מסלולים שבורים הפרשי גובה משהוא הזוי)
ניסיתי להתקין את השטח מספר פעמים הבעיה חזרה על עצמה.
האם למישהוא יש עצות?
תודה
DER
לאחרונה התקנתי את שטח ישראל סימן 2 ונתקלתי בבעיה מוזרה במשימת ה-POP UP כשאני ממריא מרמת דוד הכל נראה בסדר.
ברגע שאני עובר ל-CAMPAIGN מסוים בסיס רמת דוד נהפך למשהוא מוזר ( מסלולים שבורים הפרשי גובה משהוא הזוי)
ניסיתי להתקין את השטח מספר פעמים הבעיה חזרה על עצמה.
האם למישהוא יש עצות?
תודה
DER

