117 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בעיה בשטח ישראל סימן 2
דיון

בעיה בשטח ישראל סימן 2

4 הודעות 1,629 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
שלום לכולם!
לאחרונה התקנתי את שטח ישראל סימן 2 ונתקלתי בבעיה מוזרה במשימת ה-POP UP כשאני ממריא מרמת דוד הכל נראה בסדר.
ברגע שאני עובר ל-CAMPAIGN מסוים בסיס רמת דוד נהפך למשהוא מוזר ( מסלולים שבורים הפרשי גובה משהוא הזוי)
ניסיתי להתקין את השטח מספר פעמים הבעיה חזרה על עצמה.
האם למישהוא יש עצות?

תודה
DER
#4 · לפני 17 שנים
במקרה ניסית לטעון קמפיין שמור מגירסה אחרת של השטח? נראה שהבסיס לא שמור במיקום הנכון שלו אלא במקום אחר שלא עבר "שיטוח" של הקרקע. זה גם לא רמת דוד שישראל סימן 2 (צריך להיות לו 3 מסלולים מצטלבים). ההמלצה הכי טובה היא להתקין מחדש אחרי הסרה של השטח.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.