87 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים אי אל 2 הפלות
דיון

הפלות

23 הודעות 4,046 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
RF כתב/ה:מצחיק מאד. אז למה עד היום בח"א מתגאים בהפלות שבוצעו ע"י תותח הרבה יותר מאשר ע"י כל טיל שהוא?

כולם יודעים שלהנעל על מטרה ולשגר עליה טיל זה הרבה יותר קשה מאשר לנסות להכנס לה לשש ואז לפגוע בה עם תותח.
#2 · לפני 17 שנים
101Falcon כתב/ה:[quote="IAF.101-Viper"]אני מאשר את גיא, בהחלט סיפור מופרך....

ההפלה הכי יפה שלי זה שגרמתי למטוס שצלל אחרי ומטוס שרדף אחרי להתנגש אחד בשני.
אם אני זוכר נכון זה היה מוטי וג'יסון שהתנגשו אחד בשני, המנובר קיל הכי טוב אי פעם.

לא קרה דבר כזה מעולם! 😉
אני תומך בנדב..אחרי הכל, לא כל כך קשה להפיל את גיא...[/quote]

חחחח, מוטי אתה יודע שזה קרה D:

אני לא אשכח את גל הצעקות שחטפתה מג'יסון בשניה של אחרי, זה היה פשוט אדיר!

לכל אלו שמגיבים מפלקון\לוקאון, בחיי, אתם מנסים בכוח לצאת מפגרים?
ואם ניסיתם להצחיק אז זה לא כל כך הלך :-\
#5 · לפני 17 שנים
טסתי בפלקון ובלוקאון ואני יודע שבשניהם יש תותח.
פשוט קשה להתחכם מכיוון שב IL2 יש רק תותחים (לרץ' לא נחשב).
בא נחזור לנושא העיקרי ולא נסתה ממנו...
#6 · לפני 17 שנים
בואו לא נתווכח על מה יותר קשה... כל דבר זה שונה... זה נושא של הפלות ב IL2 עם תותחים ומכונות ירייה... ואני גם מוכן לקבל אנשים שמטילים פצצות מושהות בגובה נמוך כדי להוריד אנשים מהשש שלהם... בחיי שזה עובד.
"הגם להורגך השקם להורגו ויפה שעה שש"
#7 · לפני 17 שנים
אין כמו להפיל בתותח בעולם של טילים, במרחק של טיל האתגר הוא בדמיון, במרחק של תותח אין זמן או מקום לדמיון, אתה פשוט רץ על גחלים בוערות.. עד שיפול .. ושחס וחלילה לא יפנה אף ויתן טיל.

אבל בכל זאת לראות כנף שמתפרקת לרסיסים כשהמטוס שלך מחורר בכל חלק המנוע מעשן, ועוד רגע נגמר הדלק. . זה סיפוק מעולם הסיפוקים האדירים.
💡
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
#8 · לפני 17 שנים
למען הסר ספק הדברים נאמרו בצחוק. לכל עולם יש את הייחוד שלו, אישית אני מעדיף את המודרני (ידוע) אבל זה לא גורע משום דבר אחר.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.