#1
·
לפני 17 שנים
RF כתב/ה:מצחיק מאד. אז למה עד היום בח"א מתגאים בהפלות שבוצעו ע"י תותח הרבה יותר מאשר ע"י כל טיל שהוא?
כולם יודעים שלהנעל על מטרה ולשגר עליה טיל זה הרבה יותר קשה מאשר לנסות להכנס לה לשש ואז לפגוע בה עם תותח.

