137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 מה חדש בפאלקון ?
דיון

מה חדש בפאלקון ?

4 הודעות 1,581 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
מה קורה אנשים ??
התגעגעתי !
לא...אני לא חוזר....עסוק בפרוייקטים בחו"ל....
יפה לראות שפאלקון עדיין חי ונושם !

יוני,אתה עדיין חי פה ?
רוי ? רונן ?מייק?היו ימים.....
אקפוץ מידי פעם לבקר...
ויפה רוי ,האתר נראה טוב יותר מהימים ההם....
3-4 שנים עברו.....
😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#3 · לפני 17 שנים
זוחלים קדימה.
למשל- שלשום נחשפו כאן חברה לעוד כלי שמנסה לדגום תנועות ראש למשחק.
ואולי צריך לחשוב איך לוקחים מהידע שצברת ומעבירים הלאה איכשהו.
שכל כוחותינו יחזרו בשלום לבסיסם וכל כוחותיהם לא.

"זו לא חוכמה למות בעד ארצנו, החכמה היא לגרום לב#@%^ שממול למות בעד ארצו" (ג'ורג' סמית פאטון).

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.