#1
·
לפני 17 שנים
שלום 🙂
התחלתי לתפעל קצת ב-FS2004 (התקנתי לפני את FSX, אך החלטתי לחזור ל-2004 ולהפעיל אותו על ההגדרות הגבוהות ביותר, מאשר להפעיל את FSX על המינימל). אני חדש מאוד בתחום ואשמח לקבל טיפים בנוגע לתפעול המטוס, המראה, נחיתה וכו'.
אחרי קריאה במספר הודעות בפורום, מצאתי שהרוב ממליצים על הדגמים האלו של הג'ויסטיק:
Logitech Force 3D Pro
Logitech Extreme 3D Pro
האם זה אכן כך ואיזה מהשניים עדיף? (כמובן שאני כרגע משתמש במקלדת).
אשמח לקבל כל מידע נוסף שיכול לעזור לי להבין יותר את התחום.
תודה 🙂
התחלתי לתפעל קצת ב-FS2004 (התקנתי לפני את FSX, אך החלטתי לחזור ל-2004 ולהפעיל אותו על ההגדרות הגבוהות ביותר, מאשר להפעיל את FSX על המינימל). אני חדש מאוד בתחום ואשמח לקבל טיפים בנוגע לתפעול המטוס, המראה, נחיתה וכו'.
אחרי קריאה במספר הודעות בפורום, מצאתי שהרוב ממליצים על הדגמים האלו של הג'ויסטיק:
Logitech Force 3D Pro
Logitech Extreme 3D Pro
האם זה אכן כך ואיזה מהשניים עדיף? (כמובן שאני כרגע משתמש במקלדת).
אשמח לקבל כל מידע נוסף שיכול לעזור לי להבין יותר את התחום.
תודה 🙂
