130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פלייט סימולטור מתחיל ב-FS2004 מעוניין לקבל טיפים + כמה שאלות
דיון

מתחיל ב-FS2004 מעוניין לקבל טיפים + כמה שאלות

5 הודעות 1,722 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
שלום 🙂
התחלתי לתפעל קצת ב-FS2004 (התקנתי לפני את FSX, אך החלטתי לחזור ל-2004 ולהפעיל אותו על ההגדרות הגבוהות ביותר, מאשר להפעיל את FSX על המינימל). אני חדש מאוד בתחום ואשמח לקבל טיפים בנוגע לתפעול המטוס, המראה, נחיתה וכו'.
אחרי קריאה במספר הודעות בפורום, מצאתי שהרוב ממליצים על הדגמים האלו של הג'ויסטיק:
Logitech Force 3D Pro
Logitech Extreme 3D Pro
האם זה אכן כך ואיזה מהשניים עדיף? (כמובן שאני כרגע משתמש במקלדת).
אשמח לקבל כל מידע נוסף שיכול לעזור לי להבין יותר את התחום.
תודה 🙂
#2 · לפני 17 שנים
אם אתה רוצה משהו שיעזור לך מאוד בFS2004 כנס לפה: www.ifschool.net
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#3 · לפני 17 שנים
אני ממליץ לך ללמוד בVFS
www.vfs-il.net
ולגבי סטיק לי יש:Logitech Extreme 3D Pro והוא אחלה של סטיק לגבי השני אין לי מושג.
🙂
#4 · לפני 17 שנים
אני ממליץ לך על IFS, למדתי שם, אחלה בית ספר, המדריכים מסבירים כמו שצריך, כל מי שנכנס שם יוצא עם ידע כמו של טייס אמיתי.
Bar Rodoy
British Airways Virtual

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.