#1
·
לפני 17 שנים
שלום אחים שלי זה יוסף ימין שחקתי כבר בעבר את המשחק הזה אך בגלל מחיקה של קובץ לא השגתי אותו ושכחתי איך לבלום אחרי הנחיתה כבר תודה מראש
נ.ב
אם יש משהו שיכול לתת לי את המקשים שבמקלדת בעיברית זה יעזור לי מאוד
נ.ב
אם יש משהו שיכול לתת לי את המקשים שבמקלדת בעיברית זה יעזור לי מאוד
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים