91 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בלמים
דיון

בלמים

5 הודעות 1,843 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
שלום אחים שלי זה יוסף ימין שחקתי כבר בעבר את המשחק הזה אך בגלל מחיקה של קובץ לא השגתי אותו ושכחתי איך לבלום אחרי הנחיתה כבר תודה מראש
נ.ב
אם יש משהו שיכול לתת לי את המקשים שבמקלדת בעיברית זה יעזור לי מאוד
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים
#2 · לפני 17 שנים
את כל המקשים בעברית אני לא יכול לתת לך כי אני בעצמי לא יודע אני מתחיל בסימולטור אבל המקש שאתה מחפש לבלימה הוא K
#3 · לפני 17 שנים
תודה אחי!!! 😄
את זה כבר נזכרתי אבל אתה יודע אם יודעים את רוב המקשים אפשר לעשות יותר דברים....

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.