#1
·
לפני 17 שנים
שלום רציתי לדעת אם אני מתקין את ה-RV על AF
זאת אומרת שאני לא יוכל לשחק יותר בגירסה הרגילה של AF.
המשחק בעצם יהפך להיות RV . או שאוכל לשחק עדיין בשניהם? אותו דבר גם לגביי OF4.5
והאם יש מדריך לאיך ההתקנה מתבצעת?
תודה

רם - ram.336@hotmail.com
זאת אומרת שאני לא יוכל לשחק יותר בגירסה הרגילה של AF.
המשחק בעצם יהפך להיות RV . או שאוכל לשחק עדיין בשניהם? אותו דבר גם לגביי OF4.5
והאם יש מדריך לאיך ההתקנה מתבצעת?
תודה

רם - ram.336@hotmail.com