#1
·
לפני 17 שנים
1.יש מקש במקלדת שזה ישר פותח לי מפלט ? eject
2. בקשר להמראה עשיתי הכל לפי המדריך, אבל אני לא יודע מה לעשות
אחרי שהשעון מגיע ל20RPM בפאנל D .
3. אפשר לבייט טילים במשחק? אני מיתקשה לפגוע באויב
4. יש כזה דבר במשחק 'סוניק בום' חח? בקשר להאיץ את המהירות של המטוס

רם - ram.336@hotmail.com
2. בקשר להמראה עשיתי הכל לפי המדריך, אבל אני לא יודע מה לעשות
אחרי שהשעון מגיע ל20RPM בפאנל D .
3. אפשר לבייט טילים במשחק? אני מיתקשה לפגוע באויב
4. יש כזה דבר במשחק 'סוניק בום' חח? בקשר להאיץ את המהירות של המטוס

רם - ram.336@hotmail.com