104 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלות
דיון

שאלות

13 הודעות 2,199 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
1.יש מקש במקלדת שזה ישר פותח לי מפלט ? eject
2. בקשר להמראה עשיתי הכל לפי המדריך, אבל אני לא יודע מה לעשות
אחרי שהשעון מגיע ל20RPM בפאנל D .
3. אפשר לבייט טילים במשחק? אני מיתקשה לפגוע באויב
4. יש כזה דבר במשחק 'סוניק בום' חח? בקשר להאיץ את המהירות של המטוס


רם - ram.336@hotmail.com
#2 · לפני 17 שנים
1. כן, ctrl+e
2. יש מדריך התנעה בפריפלייט הורדות.
3. לביית? הגדר.
4. כן, שאתה טס מעל 600 קשר לבערך, תלוי בגובה שלך.
#3 · לפני 17 שנים
תודה
לביית. תסביר לי ביקצרה קצת על Dog Fight נממ..קשה לי לפגוע במטרה, יש מדריך לזה?

עריכה:
השתמשתי בזה.
אבל אחרי השלב שבוא אתה רואה את השעון מגיע ל-20RPM
אתה צריך להשתמש בסטיק להטות אותו,ת'קטע הזה לא הבנתי.
אין לי גויסטיק רק בסוף השבוע אני יקבל אותו, ואני לא יכול לחכות עד אז.
מה עושים?


רם - ram.336@hotmail.com
#5 · לפני 17 שנים
הצלחתי! רק בעיה אחת
כשהמטוס מתחיל להאיץ על המסלול, הוא רק נוסע, הוא לא ממריא.
הוא תמיד מתנגש לי בסוף הגדר. איך הוא עולה לאוויר?


רם - ram.336@hotmail.com
#7 · לפני 17 שנים
adislash כתב/ה:אמממ.. אתה צריך למשוך 😱


חחח אני יודע.
אבל יש לי מקלדת, על איזה מקש.
אני חוזר, עד סוף השבוע אני בלי סטיק.


רם - ram.336@hotmail.com
#8 · לפני 17 שנים
תבדוק בהגדרות של הסימולאטור או שפשוט תפסיק לטוס עד שתשיג את הסטיק שלך כי ממש מסובך לטוס בלי
#9 · לפני 17 שנים
הצלחתי בשביל להניע אותו לוחצים + ולכבות את המנוע לוחצים על -
ולהפעיל את המדחפים זה החצים וshift+ctrl ביחד.

עכשיו שאלה קצת נובית הייתי אומר
יאלה אני באוויר, איך נוחתים חחח..איפה המסלול שלי?
איפה המפה?


רם - ram.336@hotmail.com
#10 · לפני 17 שנים
אי אפשר ככה אתה צריך לקרוא את המדריך שבא עם פאלקון אתה לא יכול לצפות שאנחנו נענה לך על שאלות מורכבות כאלה
#12 · לפני 17 שנים
מדריך של 716 עמודים מן הסתם לא יבוא בתוך האריזה של המשחק 😱 כשאתה מתקין את המשחק זה מתקין לך גם מדריך

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.