#1
·
לפני 17 שנים
הי אני חדש במשחק.
אני ניסיתי להתקין את המודלים והסקינים.
לפי המדריכים ולא יודע פשוט לא הולך לי.
יש לי בקשה על מנת למנוע כאב ראש לכם ולי.
זה פשוט מאוד. לפי מה שהבנתי כל הטקסטורות, המודלים למינהם
מתאחסנים תחת הקובץ "KoreaObj" או שזה "KoreaObj.TEX" אני צריך שהקובץ יהיה מוכן שאני יצטרך רק להחליף קבצים. אם מישהו פשוט יוכל להעלות אותו לשרת מסוים.
אני אודה לו מאוד!!!!! זה יוכל גם לעזור להרבה מתחילים פה.
ואני מדבר על הסקינים של sagid היוצר.

רם - ram.336@hotmail.com
אני ניסיתי להתקין את המודלים והסקינים.
לפי המדריכים ולא יודע פשוט לא הולך לי.
יש לי בקשה על מנת למנוע כאב ראש לכם ולי.
זה פשוט מאוד. לפי מה שהבנתי כל הטקסטורות, המודלים למינהם
מתאחסנים תחת הקובץ "KoreaObj" או שזה "KoreaObj.TEX" אני צריך שהקובץ יהיה מוכן שאני יצטרך רק להחליף קבצים. אם מישהו פשוט יוכל להעלות אותו לשרת מסוים.
אני אודה לו מאוד!!!!! זה יוכל גם לעזור להרבה מתחילים פה.
ואני מדבר על הסקינים של sagid היוצר.

רם - ram.336@hotmail.com