100 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בקשה|KoreaObj
דיון

בקשה|KoreaObj

4 הודעות 1,731 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
הי אני חדש במשחק.
אני ניסיתי להתקין את המודלים והסקינים.
לפי המדריכים ולא יודע פשוט לא הולך לי.
יש לי בקשה על מנת למנוע כאב ראש לכם ולי.
זה פשוט מאוד. לפי מה שהבנתי כל הטקסטורות, המודלים למינהם
מתאחסנים תחת הקובץ "KoreaObj" או שזה "KoreaObj.TEX" אני צריך שהקובץ יהיה מוכן שאני יצטרך רק להחליף קבצים. אם מישהו פשוט יוכל להעלות אותו לשרת מסוים.
אני אודה לו מאוד!!!!! זה יוכל גם לעזור להרבה מתחילים פה.
ואני מדבר על הסקינים של sagid היוצר.


רם - ram.336@hotmail.com
#2 · לפני 17 שנים
אתה יכול פשוט להתקין את שטח ישראל זה מתקין איתו גם סקינים ומודלים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.