#1
·
לפני 18 שנים
בזן האחרון ההיפר לובי עוד לי ממש אבל ממש לאט
לוקח לו קצת זמן להתחבר ואז כשהוא מתחבר הוא מראה לי רק את השרתים שיש ואת רשימת השחקנים בנמצאים בתוך שרת
לא מראה את האנשים שבצ'אט ולא מראה שחקנים בשרתים אלה רק שחקן אחד (SERVER)
ולוקח לו לפחות 15 ד' עד שאני באמת רואה הכל
מישו יודע איך אני יכול ליפתור את זה?
לוקח לו קצת זמן להתחבר ואז כשהוא מתחבר הוא מראה לי רק את השרתים שיש ואת רשימת השחקנים בנמצאים בתוך שרת
לא מראה את האנשים שבצ'אט ולא מראה שחקנים בשרתים אלה רק שחקן אחד (SERVER)
ולוקח לו לפחות 15 ד' עד שאני באמת רואה הכל
מישו יודע איך אני יכול ליפתור את זה?
מפקד טייסת Virtual Israeli DogFighters
-=VIDF~Wain=-
iaf.wain@gmail.com
-=VIDF~Wain=-
iaf.wain@gmail.com

