127 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 בעייה בהייפר לובי
דיון

בעייה בהייפר לובי

15 הודעות 2,396 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
בזן האחרון ההיפר לובי עוד לי ממש אבל ממש לאט
לוקח לו קצת זמן להתחבר ואז כשהוא מתחבר הוא מראה לי רק את השרתים שיש ואת רשימת השחקנים בנמצאים בתוך שרת

לא מראה את האנשים שבצ'אט ולא מראה שחקנים בשרתים אלה רק שחקן אחד (SERVER)

ולוקח לו לפחות 15 ד' עד שאני באמת רואה הכל


מישו יודע איך אני יכול ליפתור את זה?
מפקד טייסת Virtual Israeli DogFighters
-=VIDF~Wain=-

iaf.wain@gmail.com
#2 · לפני 18 שנים
1) התקן מחדש את ההיפר ללא שום תוספות היפר.
2) עם יש סימולטורים אחרים שנמצאים אצלך בהיפר תבדוק עם רק הIL עושה את הבעיות
3)אולי וירוס...
מקווה שעזרתי. 😉

Omega-Air Virtual Airlines
My Pilot CVFR
#3 · לפני 18 שנים
כל ההיפר לובי עושה בעיות, כבר היתקנתי ומחקתי כמה פעמים ולא עזר
אין וירוס
מפקד טייסת Virtual Israeli DogFighters
-=VIDF~Wain=-

iaf.wain@gmail.com
#4 · לפני 18 שנים
בדקתה במשחקים אחרים בהיפר לובי?

Omega-Air Virtual Airlines
My Pilot CVFR
#6 · לפני 18 שנים
נכון IDF_Raam גם לי זה התחיל אתמול, למישו יש מושג מה זה? חיפשתי באתר של HL אבל לא מצאתי כלום
מפקד טייסת Virtual Israeli DogFighters
-=VIDF~Wain=-

iaf.wain@gmail.com
#7 · לפני 18 שנים
גם לי יש תקלות בIL שלי בהיפר הצ'אט שולך את ההודעות לאט כנראה זו בעיה פנימית של השרתים של ההיפר לובי! 🙄

Omega-Air Virtual Airlines
My Pilot CVFR
#8 · לפני 18 שנים
012... 🙂 האמת שגם אם תהיו בחברה אחרת אני לא אתפלא , כל התשתית אינטרנט בארץ זוועה.

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#9 · לפני 18 שנים
שניצל אתה צודק אבל זה מה יש העיקר יש אינטרנט! 😉

Omega-Air Virtual Airlines
My Pilot CVFR
#11 · לפני 18 שנים
זוהי בעייה מוכרת של ה-HL. קרתה גם לי מספר פעמים, נסו להיכנס לשרתים דרך איי פי ותנו לזה כמה ימים עד שזה יסתדר.

לרוב, בעיית ניתוב.



IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#12 · לפני 18 שנים
גיא צודק , אם לי זה ממש דחוף , אני מנתק את האינטרנט ומחכה להכנס לשרת נורמאלי ב 012 , אגב הבעיות האלה של ה HL האיטי הולכות תמיד ביחד עם פינגים גבוהים ופאקט לוס

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#13 · לפני 18 שנים
Shnizel כתב/ה:גיא צודק , אם לי זה ממש דחוף , אני מנתק את האינטרנט ומחכה להכנס לשרת נורמאלי ב 012 , אגב הבעיות האלה של ה HL האיטי הולכות תמיד ביחד עם פינגים גבוהים ופאקט לוס

דווקא שלי תמיד היה טיפה פאקט לוס ופינגים הלובי היה עובד פיקס
ועכשיו שאין לי פינגים ופאקט לוס הלובי נידפק 🙁
מפקד טייסת Virtual Israeli DogFighters
-=VIDF~Wain=-

iaf.wain@gmail.com
#14 · לפני 18 שנים
107.trooper כתב/ה:[quote="Shnizel"]גיא צודק , אם לי זה ממש דחוף , אני מנתק את האינטרנט ומחכה להכנס לשרת נורמאלי ב 012 , אגב הבעיות האלה של ה HL האיטי הולכות תמיד ביחד עם פינגים גבוהים ופאקט לוס

דווקא שלי תמיד היה טיפה פאקט לוס ופינגים הלובי היה עובד פיקס
ועכשיו שאין לי פינגים ופאקט לוס הלובי נידפק 🙁[/quote]

כמו שאמרתי, בעיה של ניתוב,

אני מאמין שתוך כמה זמן העניין ייפתר (מקסימום תלך ותצעק על ה-ISP שלך) ובינתיים תתחבר ידנית לשרתים, לא קרה אסון 😉


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.