105 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס תוכנה
דיון

תוכנה

3 הודעות 1,624 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אהלן חברים
1. רציתי לדעת איפה אפשר למצוא את התוכנה להכנת סקינים?
2. למה אין לי משימות בשטח ישראל
#2 · לפני 18 שנים
1. אין תוכנה מיוחדת להכנת סקינים אתה פשוט לוקח את הסקין ועובד איתו בפוטושוף
2.לכולם אין משימות training בשטח ישראל

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.