129 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה לגבי שטח ישראל
דיון

שאלה לגבי שטח ישראל

6 הודעות 1,924 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אהלן חברים 😄
איך אני מתקין את השטח הזה איפה יש איזה עמוד הוראות הורדתי את הקובץ ואין לי שם הוראות התקנה
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#3 · לפני 18 שנים
אתה פשוט לוחץ התקן ובוחר את התיקיה הראשית של הסימולאטור
#5 · לפני 18 שנים
אחרי שהתקנת אתה צריך להכנס ל-BATTLEFIELD או משהו למטה שם בתפריט..[אני חושב שרשום שם קוריאה 2005] ואז יופיע לך ברשימה ישראל.תכנס..ותהנה.
בברכה,
ירין.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.