#1
·
לפני 18 שנים
שאלה טיפה מורכבת, אני מקווה שתוכלו לעזור לי כאן.
הבעיה היא כזו: הציר של הכפתור ANT ELEV והציר של המצערת עצמה לא מגיבים טוב.
הבעיה במצערת: כשאני מזיז את המצערת, התנועה בציר שבתוכנה "רודפת" אחרי התנועה
של היד שלי במציאות, או שיש פעמים שהציר הזה בכלל לא מגיב. כמו מן איזורים שבהם יש
DEAD ZONE לאורך ציר המצערת. בנוסף בעיה מוזרה אחרת היא שלפעמים הציר בתוכנה
מתחיל לזוז לבד, ורק כאשר אני מזיז טיפה את המצערת הוא חוזר למקום, וחוזר חלילה.
הבעיה בANT ELEV: הכפתור מגיב רק לאורך החצי הראשון של הציר, אבל בחצי השני הוא לא מגיב, ורק כשאני מגיע לסוף חצי הציר השני, הסמן שעל הציר קופץ הישר לסוף.
מישהו יודע מה פשר הבעיות? אני חושב שהבעיה טמונה בסטיק ובמצערת ולא בתוכנה.
אשמח לעזרה.
הבעיה היא כזו: הציר של הכפתור ANT ELEV והציר של המצערת עצמה לא מגיבים טוב.
הבעיה במצערת: כשאני מזיז את המצערת, התנועה בציר שבתוכנה "רודפת" אחרי התנועה
של היד שלי במציאות, או שיש פעמים שהציר הזה בכלל לא מגיב. כמו מן איזורים שבהם יש
DEAD ZONE לאורך ציר המצערת. בנוסף בעיה מוזרה אחרת היא שלפעמים הציר בתוכנה
מתחיל לזוז לבד, ורק כאשר אני מזיז טיפה את המצערת הוא חוזר למקום, וחוזר חלילה.
הבעיה בANT ELEV: הכפתור מגיב רק לאורך החצי הראשון של הציר, אבל בחצי השני הוא לא מגיב, ורק כשאני מגיע לסוף חצי הציר השני, הסמן שעל הציר קופץ הישר לסוף.
מישהו יודע מה פשר הבעיות? אני חושב שהבעיה טמונה בסטיק ובמצערת ולא בתוכנה.
אשמח לעזרה.

