60 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים חומרה/חומרה ביתית בעיה עם ה hotas cougar
דיון

בעיה עם ה hotas cougar

7 הודעות 2,388 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שאלה טיפה מורכבת, אני מקווה שתוכלו לעזור לי כאן.
הבעיה היא כזו: הציר של הכפתור ANT ELEV והציר של המצערת עצמה לא מגיבים טוב.
הבעיה במצערת: כשאני מזיז את המצערת, התנועה בציר שבתוכנה "רודפת" אחרי התנועה
של היד שלי במציאות, או שיש פעמים שהציר הזה בכלל לא מגיב. כמו מן איזורים שבהם יש
DEAD ZONE לאורך ציר המצערת. בנוסף בעיה מוזרה אחרת היא שלפעמים הציר בתוכנה
מתחיל לזוז לבד, ורק כאשר אני מזיז טיפה את המצערת הוא חוזר למקום, וחוזר חלילה.

הבעיה בANT ELEV: הכפתור מגיב רק לאורך החצי הראשון של הציר, אבל בחצי השני הוא לא מגיב, ורק כשאני מגיע לסוף חצי הציר השני, הסמן שעל הציר קופץ הישר לסוף.

מישהו יודע מה פשר הבעיות? אני חושב שהבעיה טמונה בסטיק ובמצערת ולא בתוכנה.

אשמח לעזרה.
#2 · לפני 18 שנים
אני לא ממש בעליו הגאה של מכשיר כזה אבל ממה שאמרת נראה לי שאחד המוליכים מנותק לכל אחד מהפוטנציומטרים.
אני מהמר על ההארקה. בגלל שבכל זאת ישנה תזוזה.(מוליך הסיגנל והמתח החיובי מחוברים).
כדי לא לגרום נזק - הייתי מציע לך לבדוק את זה אצל מישהו שיודע מה הוא עושה.
(בדיקה לא זהירה עלולה לשרוף את המיקרובקר שבסטיק - ממש חבל בסטיק כזה...)
ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם אמחצם ולא יכלו קום יפלו תחת רגלי
#4 · לפני 18 שנים
אם אני לא טועה זה ההתחלה של הבעיות פוטנציומטרים שבעלי קוגר מתלוננים עליהם בכל העולם.
פתרון = להחליף פוטנציומטרים בחיישני HAL. חפש בcougarworld
!Control, control, you must learn control
#5 · לפני 18 שנים
לגבי ה-ANT ELEV זה נשמע נורמלי, יש DEAD ZONE גדול בשליש האחרון של התנועה של הכפתור הזה. כל עוד הוא מגיב בסדר בטווח הפעיל ואתה יכול להגיע לכל הערכים, והוא מתמרכז לך ב-Detent (ה"קליק"😉 זאת פעולה נורמלית.

ההתנהגות של המצערת נשמעת מוזר מאוד, יכול להיות באמת שזאת בעיה בפוטנציומטר. תנסה לפרסם את זה בCougar World, יש שם הרבה אנשים שיכולים לעזור. במידה ואכן הפוטנציומטר דפוק והקוגר עדיין תחת אחריות צור קשר עם Thrustmaster והם ישלחו לך חלופי. פרטים כאן. הבעיה עם זה היא שתצטרך להלחים. החלופה היא להזמין מ-Cougar World ואז צריך רק לנתק את הפוטנציומטר הישן ולחבר קונקטור של החדש (הוא כבר מגיע מולחם).

בהצלחה והחלמה מהירה לקוגר 😎
#6 · לפני 18 שנים
יכול להיות שזו בעייה עם הפוטנציומטרים שכולם אמרו כאן.
אבל יכול להיות שזו בעיית תוכנה. בדוק אם אתה מסמן על פרופיל כיול ידני. אם כן עבור למצב אוטומטי.
אם לא בצע כיול ידני והעבר למצב ידני בתוכנה.

לגבי גלגלת הELEVATION לי בכלל אין DETEN בגלגלת הזו והאמת אין לי כוח לתקן את זה.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#7 · לפני 18 שנים
שלום,
הבעיה ב- Ant Elev היא בעיה ידועה בסטיקים חדשים מהמפעל.
אתה צודק - מדובר בבעיה בפוטנציומטר עצמו ולא בתוכנה.
הערכה שלי, שכאשר במפעל מחברים לפוטנציומטר את החוגה האפורה לוחצים חזק מדי על הפוטנציומטר וגורמים לו נזק קל שניתן לתיקון עצמי.
צריך לפרק את הפוטנציומטר ולתקן אותו, רצוי שיעשה את זה מישהו עם חוש טכני טוב.
צריך גם כלי עבודה:
מברג שטוח קטן מאד.
מברג פיליפס בינוני.
פלייר מחודד (לדרמן למשל).

זהו הלינק למדריך התיקון לפוטנציומטר:
http://cougar.frugalsworld.com/mods.php
אחרי שהגעת לדף הנ"ל תלחץ שם על הקישור הבא:
How to fix an antenna pot - bad range and no center detent
הקישור נמצא בפסקה השנייה בדף (הוא בצבע כחול).

אם אתה צריך עזרה בפירוק הפוטנציומטר מהמצערת, תפנה אלי בפרטי.
ועוד משהו חשוב! כשאתה מרכיב הכל חזרה, חבר בעדינות את החוגה האפורה - הרי מכאן נולדה הבעיה.

האפשרות השנייה היא לפנות לחברת Thrustmaster, ולבקש חלק חלופי (חינם אם הסטיק עדיין במסגרת השנתיים אחריות).

מקווה שעזרתי

* לגבי הבעיה השנייה אין לי מושג, אבל תנסה למצוא באחד הקישורים האחרים באתר, אולי יש מדריך לתיקון.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.