105 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מסך שחור
דיון

מסך שחור

7 הודעות 2,156 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום לכולם
קניתי את המישחק, לאחר ההתקנה הפעלתי את המישחר ואס הופיע מסך שחור, הבנתי מהפורום שצריך לעקוף את הסירטון פתיחה ואז זה מסתדר, אך להפתעתי הנושא לא הסתדר ועדיין אני רואה את המסך השחור עם מוסיקת רקע ואת סמן העכבר בצורת מטוס.
האם מישהוא יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?
תודה
#3 · לפני 18 שנים
מה שעדי אמר זה נכון
ופעם הבאה תעשה חיפוש אחי כל יומיים בערך פותחים פה כזה אשכול 😄

המשך יום נעים

רונן
#5 · לפני 18 שנים
תוכנה לא חוקית שמאפשרת לך לסראות סרטים קליפים וכדומה.
היא בעצם "פורצת" קודקים שאין למדייה פלייר או כל נגן אחר.
היא אמורה להמצא ב-PROGRAM FILLES אך תלוי היכן התקנת אותה.
ערב טוב.
בברכה,
ירין.
#6 · לפני 18 שנים
אני חושב שהיא חוקית K-LITE זה קודאק כמו DIVX או לא יוע מה ותחפש ב C<PROGRAM>K-LITE או משהו בסגנון אם אתה לא מצליח דבר איתי באייסי או במסנג'ר

אייסי: 272383710
מסנג'ר: RONEN_SR@HOTMAIL.COM
#7 · לפני 18 שנים
אח שלי אם אתה עדיין תקוע על זה ובתקווה בשבילך ששכן אז הדרך הפשוטה ביותר זה להוריד קודקים בתקווה שיעבוד 😄

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.