#1
·
לפני 18 שנים
שלום לכולם
קניתי את המישחק, לאחר ההתקנה הפעלתי את המישחר ואס הופיע מסך שחור, הבנתי מהפורום שצריך לעקוף את הסירטון פתיחה ואז זה מסתדר, אך להפתעתי הנושא לא הסתדר ועדיין אני רואה את המסך השחור עם מוסיקת רקע ואת סמן העכבר בצורת מטוס.
האם מישהוא יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?
תודה
קניתי את המישחק, לאחר ההתקנה הפעלתי את המישחר ואס הופיע מסך שחור, הבנתי מהפורום שצריך לעקוף את הסירטון פתיחה ואז זה מסתדר, אך להפתעתי הנושא לא הסתדר ועדיין אני רואה את המסך השחור עם מוסיקת רקע ואת סמן העכבר בצורת מטוס.
האם מישהוא יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?
תודה