136 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מספר שאלות..
דיון

מספר שאלות..

3 הודעות 1,561 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אני משתמש חדש במשחק+ג'ויסטיק..

1. כשאני מפעיל אימון נגיד mavericks ולשם כך אני צריך לירות על טנקים בעיקר, אבל הבעיה שאני פשוט לא מוצא אותם, או שנגיד במשימה אחרת אני פשוט לא מוצא את המטרה.. איך אני מנווט?

2. מדוע כשאני מתחיל משימה ואני רואה שאני חמוש בטילים אני לא מצליח לראות אותם מצב AG?


תודהה חבר'הה!!
#2 · לפני 18 שנים
1. תעיבר מצב במכ"ם ל GMT ותבחר את נ"צ המטרה (TGT) ב DED. ע"י לחיצה על S כמה פעמים.
אז אתה תראה אותם על המכ"מ ותוכל להינעל עליהם עם הטילים. כל תשכך להשליך את כיפת עין הטיל ע"י לחיצה על U או ALT U אם אני לא טועה , יכול ליהיות גם CTRL U

2. ודא MASTER ARM ב ARM
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#3 · לפני 18 שנים
Bigalon, כן זה U וCombatBoy, אם הלה טילי א"א אז אתה לא יכול לראות אותם ב AG

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.