#1
·
לפני 18 שנים
אני משתמש חדש במשחק+ג'ויסטיק..
1. כשאני מפעיל אימון נגיד mavericks ולשם כך אני צריך לירות על טנקים בעיקר, אבל הבעיה שאני פשוט לא מוצא אותם, או שנגיד במשימה אחרת אני פשוט לא מוצא את המטרה.. איך אני מנווט?
2. מדוע כשאני מתחיל משימה ואני רואה שאני חמוש בטילים אני לא מצליח לראות אותם מצב AG?
תודהה חבר'הה!!
1. כשאני מפעיל אימון נגיד mavericks ולשם כך אני צריך לירות על טנקים בעיקר, אבל הבעיה שאני פשוט לא מוצא אותם, או שנגיד במשימה אחרת אני פשוט לא מוצא את המטרה.. איך אני מנווט?
2. מדוע כשאני מתחיל משימה ואני רואה שאני חמוש בטילים אני לא מצליח לראות אותם מצב AG?
תודהה חבר'הה!!