106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס תדלוק אווירי
דיון

תדלוק אווירי

6 הודעות 2,033 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום חברים, כשאני יוצא למשימה ארוכה איך אני מזמין תדלוק אווירי? אני אמור לעשות את זה עוד בשלב בניית המשימה או בזמן הטיסה? ואיך בדיוק עושים זאת.
תודה מראש.
ארז.
#2 · לפני 18 שנים
אתה לא יכול להזמין תדלוק אוירי. רק אם יש אותו במשימה.
אתה צריך להוסיף טיסה של מתדלק כגון הKC-135 באיזור הטיסה שלך, ואז אם יש EWACS אז אתה מבקש ממנו כיוון למתדלק.
#3 · לפני 18 שנים
אין לך צורך גם בטיסות ארוכות במטוס תדלוק מפני ששטח המשחק הוא לא ממש צריך אתזה.
זה מרחקים שאתה יכול לבצע עם בידוני כנפיים וגחון.
הבעיה שזה פוגם לך ביכולת הנשיאה של הפצצות. אם אתה רוצה לשים יותר חימוש על המטוס רצוי שתדלק באויר.
#4 · לפני 18 שנים
YINON כתב/ה:אין לך צורך גם בטיסות ארוכות במטוס תדלוק מפני ששטח המשחק הוא לא ממש צריך אתזה.
זה מרחקים שאתה יכול לבצע עם בידוני כנפיים וגחון.
הבעיה שזה פוגם לך ביכולת הנשיאה של הפצצות. אם אתה רוצה לשים יותר חימוש על המטוס רצוי שתדלק באויר.

ממש לא קשור, יש גם את שטח ODS שהוא ענק (Operation Desert Storm) הכולל את רוב המזרח התיכון, ופה אתה כן צריך לתדלק.
חוץ מזה תדלוק אוירי לא רק לשאלה של טווח. נגיד אתה עכשיו עם חימוש אויר אויר ובידוני כנף, ומטוס ננעל לך על ה6 ולא מרפה, ואתה חייב להטיל את בידוני הכנפיים על מנת לתמרן יותר טוב כדי לברוח מהאויב. מה תעשה אז? תדלוק אוירי.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.