137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה ב RV
דיון

שאלה ב RV

7 הודעות 2,028 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שאלה..
איך אני מתקין את הRV בפלקון אלייד פורס כי תיקון ישראל לא עובד אצלי משום מה ואני רוצה מטוסים ישראלים
יניב קוזוקרו
cojocaru.yaniv@gmail.com
#2 · לפני 18 שנים
יניב. אין קשר בין RV ואלייד פורס לתיקון-שטח-ישראל.
לא יעזור לך להתקין RV על AF כדי לתקן את שטח-ישראל ב-AF .

אם השאלה שלך היא "איך מתקינים RV על AF, ומה לגבי שטח ישראל, כי אני רוצה מטוסים ישראלים" אז התשובה שלי היא כזאת :
- תתקין את AF.
- תתקין את RV (ניתן להורדה דרך האתר הזה, באיזור ה'הורדות'😉
- תתקין את הפאטצ' 1.003 , לאחר מכן את פאטצ' 1.004 .
- תתקין את שטח ישראל

וזאת התשובה שלי, אם יש למישהו משהו להוסיף, עד רבה.
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי
#3 · לפני 18 שנים
למה הראדאר של הf16 בrv הוא לא מציאותי ומופיעים בו במקום מטרות ריבועים כחולים יש משהו שניתן לעשות על מנת להנות מrv וגם מראדאר נורמאלי?
#4 · לפני 18 שנים
greatwhite, אני כטייס בRV לא יודע על מה אתה מדבר, תוודה שאתה נמצא על אפשרויות REALISM 100% ואז הכל יהיה כמו במציאות.
#5 · לפני 18 שנים
תודה על התגובה.... 😄 לפי מה שאתה אומר אני אמור להתקין את af ןעליו את rv כולל שטח ישראל ואז פשוט להגדיר 100% ראליזם וזהו?
#7 · לפני 18 שנים
הפאטצ' בא עם הקובץ שאתה מוריד פה באתר(נדמה לי) אז זאת המלצה שלי, תוריד אותו ושמה הפאטצ'ים.
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.