70 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 סרטון| Don't Stop Us Now
דיון

סרטון| Don't Stop Us Now

13 הודעות 1,984 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לאחר עבודה רבה אני גאה להציג בפניכם את הסרטון החדש שלי Israeli Air Force- Don't Stop Us Now.
הקטעים צולמו כמובן בפאלקון RV, עם שטח ישראל סימן 2. ערכתי את הסרטון עם התוכנה Sony Vegas 7.

מקווה שתהנו,
אפיק.

[video width=400 height=350]http://youtube.com/watch/v/IaEBFIJLgbU[/video]

האיכות של הסרטון ביוטוב גרועה ביותר, לכן העלתי גם את הסרטון להורדה-
http://rapidshare.com/files/90127656/Don_t_Stop_Us_Now.wmv.html
#6 · לפני 18 שנים
יופי של סירטון אפיק...

קצת מצחיק לראות עכשיו את האפקטים הישנים... 😂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#8 · לפני 18 שנים
תודה רבה על התגובות.
מה שאני אוהב במיוחד בRV שבזוית צפייה החיצונית המטוס לא "סטטי" מול המצלמה, אלא הוא זז קצת בזמן הטיסה מה שהופך את הסרטון ליותר מגניב 😉

ואני רוצה לנצל את הבמה הזו לארגן פשיטה על הדירה של i_hawk ולחטוף את הפאטצ' החדש 😂
#12 · לפני 18 שנים
afik_t_king, ברצונך "לחטוף" את הפאטץ' מדירתו של HAWK.. ואם תעשה זאת , אתה תאלץ להשלים את החסר ולתקן את הבעיות.. הריי שאם הוא היה גמור הוא כבר היה מפורסם אתה לא חושב?
#13 · לפני 18 שנים
FreeLancer כתב/ה:afik_t_king, ברצונך "לחטוף" את הפאטץ' מדירתו של HAWK.. ואם תעשה זאת , אתה תאלץ להשלים את החסר ולתקן את הבעיות.. הריי שאם הוא היה גמור הוא כבר היה מפורסם אתה לא חושב?

אולי הוא שומר אותו לעצמו כדי להנות ממנו 😂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.