137 חברים מחוברים
3 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 3 A I r
בית חברים IAF_MAN
I

IAF_MAN

15פוסטים חבר/ה מ-01/2012 ביקור אחרון לפני 14 שנים
חתימה

Believe that everything is possible 😉

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
מועדון הטייסים · לפני 14 שנים
שלום לכולם, שאלה בנוגע לסימולטור
BMS זוהי הגרסה החדשה והעדכנית של FALCON 4. האם יש לך ג'וייסטיק? או אין לך?
מועדון הטייסים · לפני 14 שנים
טיסת אלעל321 ממריאה למרסיי (אמיתי)
תודה gilad2! לא ראיתי. סרטונים מאוד יפים :)
פאלקון 4.0 · לפני 14 שנים
נידלקתי על הסימולטור אבל חייב הדרכה מסודרת
אני מסכים איתך! זהו סימולטור מעולה שמדמה את חלקיו של ה F-16 בצורה מדוייקת. באינטרנט יש הרבה מדריכים ;)
DCS World · לפני 14 שנים
DCS: A-10C Warthog 1.1.1.1 שוחרר
תודה רבה על העידכון. מתי זה יצא? ;)
מועדון הטייסים · לפני 14 שנים
טיסת אלעל321 ממריאה למרסיי (אמיתי)
תודה רבה! יפה מאוד :) אשמח לראות את סירטון החזרה
מועדון הטייסים · לפני 14 שנים
בית הספר טכני חיל האוויר
שלום לך, גם אני קיבלתי כזה עלון. אך לעלון זה אין שום קשר לטייס, קשור למכונאות.
מועדון הטייסים · לפני 14 שנים
שיר יפה
תודה על השיתוף אבל לא נראה לי שזה קשור לפה 8O
פאלקון אלייד פורס · לפני 14 שנים
המטוס פשוט לא מגיב AF
קודם כל עם להגיד את האמת, מאוד קשה בלי ג'ויסטיק אבל עם SHIFT+\ כמו שאמרו כך תעשה ועם החיצים תכוון. הנה מדריך. http://www.preflight.us/HE/ftopic-9464-0-days0-o
פאלקון 4.0 · לפני 14 שנים
בעייה| פאלקון לא מגיב אחרי התקנת BMS
תעשה ריסטרט דבר ראשון, בדוק שהקובץ מופעל על המערכת הנכונה ולדעתי זה שמעלי יעזור לך ^^
אי אל 2 · לפני 14 שנים
להיכנס לאווירה: ריכוז עצום של תמונות מלחמת העולם ה-2
תמונות מאוד יפות :). תודה על השיתוף.