פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
89
חברים מחוברים
1
בשיחה קולית כעת
36
28
25
1
1
[
a
a
A
A
A
A
A
A
b
B
C
+65
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
1
I
בית
חברים
yonatanRC
y
yonatanRC
4
פוסטים
חבר/ה מ-10/2011
ביקור אחרון לפני 14 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
4 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 14 שנים
בעיה בfsx acceleration
התקנתי את ה acceleration והמסכים בf-18 לא עובדים יש פתרון לזה? תודה לעוזרים :)
פאלקון 4.0 · לפני 14 שנים
בעיה ב shader
עובד תודה :D
פאלקון 4.0 · לפני 14 שנים
בעיה ב shader
Nvidia GeForce GT 220
פאלקון 4.0 · לפני 14 שנים
בעיה ב shader
שאני מסמן את ה shadow mapping כל המסך שלי נהיה שחור יש דרך לסדר את זה?