פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
53
חברים מחוברים
18
27
8
[
a
a
a
A
A
b
B
B
B
C
D
d
D
+29
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
yardenadi1
y
yardenadi1
7
פוסטים
חבר/ה מ-01/2011
ביקור אחרון לפני 15 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
7 פוסטים
פאלקון 4.0 · לפני 15 שנים
בעייה בOF בקשר לגרפיקה
מממ באסה:[ טוב אני יתקין XP במחיצה שונה במחשב וינסה נראה נקווה יעבוד תודה על העזרה
פאלקון 4.0 · לפני 15 שנים
בעייה בOF בקשר לגרפיקה
יש לי ווינדווס 7 פרמיום 32ביט והכרטיס שלי זה HD6850 כרטיס חזק בכוח שלו משתווה לכרטיס 460gt של נוידיה אבל שלי זה של ATI..
פאלקון 4.0 · לפני 15 שנים
בעייה בOF בקשר לגרפיקה
משום מה הגרפיקה של המשחק אצלי דפוקה לא יודע למה כשאני בשדה תעופה כזה ורוצה להמריא אני רואה דרך בניינים מטוסים כזה הכל חצי שקוף לא יודע לאן ליסוע כזה אין מסלולי
פאלקון 4.0 · לפני 15 שנים
שאלה|תגידו OF עובד על מערכת הפעלה windows7 32bit(עם XP MODE)
תנסה אחי לא חושב שזה לא יעבוד כי כמו שאמרו מעליי האקספי מוד לא כזה אפקטיבי ומה שעובד ב32 רוב הסיכויים שיעבוד גם ב64
פאלקון 4.0 · לפני 15 שנים
שאלה|תגידו OF עובד על מערכת הפעלה windows7 32bit(עם XP MODE)
לא משנה הורדתי וזה עובד :]
פאלקון 4.0 · לפני 15 שנים
שאלה|תגידו OF עובד על מערכת הפעלה windows7 32bit(עם XP MODE)
יש לי ווינדוס 7 32ביט עם אקספי מוד הסימולטור פאלקון 4 גרסאת אופן פאלקון תעבוד לי על המחשב? כי שמעתי מחבר שלי שזה לא עובד על ווינדוס7 בינתיים אני משתמש
פאלקון אלייד פורס · לפני 15 שנים
לא מצליח להתחמק מטילים של מטוסים
איך אני מתחמק? אני לוחץ על לשחרר פליירס ועושה מעיין צלילה כזאת ופונה לצד ההפוך מהטיל אני פשוט לא מצליח להתחמק אז אני מניח שזה לא נכון מה שאני עושה אז מה