פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
140
חברים מחוברים
11
בשיחה קולית כעת
48
25
27
1
=
[
[
a
A
A
A
b
B
B
D
D
D
+116
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
11
e
H
H
I
I
+6
בית
חברים
yone33
y
yone33
2
פוסטים
חבר/ה מ-06/2010
ביקור אחרון לפני 16 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
2 פוסטים
מועדון הטייסים · לפני 16 שנים
עזרה ראשונה בהפעלה
הורדתי את הקובץ ואין לי קובץ הפעלה. איך אני מפעיל את הקובץ כך שיתחיל לעבוד? :?
מועדון הטייסים · לפני 16 שנים
עזרה ראשונה בהפעלה
חברים מישהו יכול להסביר לי למה אני לא מצליח להעלות את הסימולטורים יש לי חלונות XP2002 ולא מצליח להעלות כלום תנו עצות ופתרונות בבקשה