61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים daviddesigner
d

daviddesigner

17פוסטים חבר/ה מ-04/2010 ביקור אחרון לפני 15 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 15 שנים
מודל של F15
אני רוצה לטוס בF15 בפאלקון איך אני עשוה את זה , מאיפה אני משיג את המודל טיסה? ואיך אני משיג גם קוקפיט שלו? תודה
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
ריענון רשימת טייסים פעילים
אני טס. ברק
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
כפתור
איך בונים כפתור אחד פשוט שיכול לעול בפאלקון ומה צריך ראיתי מדריך אבל או בנוי ל60 כפתורים אני רוצה כפתור אחד
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
טיסה ברשת
יש לי בעיות בטיסה ברשת אני טס ביפר לובי , וכל פעם שאני עולה עם מישהו לטיסה אני לא רואה כלום, אני הייתי טס שנים בפאלקון הרגיל ומפני זיקנותי שחכתי איך מתחברים, יש
פאלקון 4.0 · לפני 16 שנים
הטייס של פנטר
אח אח כל כך צעירים. וממורמרים, התכוונתי שאפשר להסתכל עם המבטים בתוך הקוקפיט יש ADD ON כזה שאפשר להוסיף לראות גם את הטייס עם הקסדה.
פאלקון 4.0 · לפני 16 שנים
הטייס של פנטר
מישהו יודע איפה אפשר להשיג את הטייס של פנטר? שאפשר לראות את הטייס במהלך המשחק תודה
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
TRACKER IR
איך בונים אותו עם הכובע יש מדריך?
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
תא טייס לאף 16 שאני בונה
יששש הסתדר לי ,פשוט הייתי צריך לעדכן את פאלקון ,להתקין את הפאצט של אלייד.
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
תא טייס לאף 16 שאני בונה
אין זה לא מזהה אותו בכלל במשחק , אבל בווינדוס הוא מופיע, מה אני עושה?
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
תא טייס לאף 16 שאני בונה
זה מזהה אותו בcontorl panel בwindows כתוב MFD1 אישור MFD 2 אישור ובמשחק של FALOCN4 ALLIED FORCE ז