פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
60
חברים מחוברים
22
28
10
[
a
a
A
A
A
b
B
B
B
C
d
D
d
+36
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
shoney131st
s
shoney131st
4
פוסטים
חבר/ה מ-02/2010
ביקור אחרון לפני 16 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
4 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
לא מצליח לטוס בהיפר לובי
איך פותחים את הפורטים האלה?
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
לא מצליח לטוס בהיפר לובי
התקנתי את flacon 4 allied forces ואח"כ את גרסת ה- RV ושני הפאטשים שלו כולל שטח ישראל ואני לא מצליח לטוס עם מישהו שם. האם זה קשור לגריסת ה- RV? ובכלל מה א
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
התקנה ושימוש שטח ישראל בפלקון 4
הספרייה הראשית שלי היא G:\Program Files\Lead Pursuit\Battlefield Operations ולגבי battlefields שרשמת אין לי ספרייה כזאת או קובץ כזה. איפה לבחור בתוך הסימולטור
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
התקנה ושימוש שטח ישראל בפלקון 4
שלום רב התקנתי את FALCON 4 ALLIED FORCE ואת ה- RV על גרסאותיו. לאחר מכן הורדתי את שטח ישראל סימן 2 מהאתר המיועד לגרסת RV. הרצתי את הסימולטור ואין לי מושג...