פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
105
חברים מחוברים
46
30
24
.
1
[
[
a
a
a
a
A
A
A
b
b
b
+81
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
blank
b
blank
5
פוסטים
חבר/ה מ-07/2009
ביקור אחרון לפני 16 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
5 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
דיון FAQ- תשאלו כאן את השאלות-טכניות/תפעול/עזרה וכ'..!
יש לי עוד שאלה: כשאני לוחץ ctrl+shift+f7 זה כיאלו מכבה את המנוע. אז איך אני מחזיר אותו לפעולה כי ניסיתי ללחוץ עוד הפעם אבל זה לא פעל. נ.ב הצלחתי לנחות לא בדי
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
דיון FAQ- תשאלו כאן את השאלות-טכניות/תפעול/עזרה וכ'..!
טוב אני יראה את זה תודה על העזרה.
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
דיון FAQ- תשאלו כאן את השאלות-טכניות/תפעול/עזרה וכ'..!
אז אני צריך להגיע נמוך ולאט למסלול? כאילו להתחיל להנמיך מרחוק ולאט להגיע למסלול?
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
דיון FAQ- תשאלו כאן את השאלות-טכניות/תפעול/עזרה וכ'..!
אני לא בטוח אני נוחת והכל טוב ואז פיתאום באמצע המטוס רועד וכיאלו מפסיק לפעול(על הקרקע לפני שהגלגל הקדמי נוגע במסלול) וכבר אמרתי שניראה לי שזה משהו בגלגל הקדמי י
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
דיון FAQ- תשאלו כאן את השאלות-טכניות/תפעול/עזרה וכ'..!
נסיתי לנחות ועד שהצלחתי קורה משהו וכול המטוס כיאילו משותק לפי מה שקורה זה ניראה לי משהו בגלגל הקדמי... תודה למי שיעזור.