פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
54
חברים מחוברים
18
28
8
1
[
a
a
a
A
A
b
B
B
B
C
D
d
+30
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
raam123
r
raam123
7
פוסטים
חבר/ה מ-02/2009
ביקור אחרון לפני 11 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
7 פוסטים
קנה ומכור · לפני 12 שנים
למכירה: TripleHead2go Digital
[quote:7b5d563fa9="SoNiC306"]עד כמה זה שימושי היום כבר כאשר כרטיסי המסך של היום תומכים באופן "טבעי" ביותר ממסך אחד? ATI עם EYEFINITY ו NVIDIA עם SURRO
קנה ומכור · לפני 12 שנים
למכירה: TripleHead2go Digital
בהזדמנות. מחיר 740₪ בלבד. TripleHead2go איתי 0524408899 atlasagma@gmail.com
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
לינקיה - קישורים לדיונים ומקורות מידע חשובים
היי מולי, תודה רבה, התמונה ששלחת מצויינת רק אני תוהה איזו תוכנה זו ??? בכל מקרה הסתדרתי בסוף, הסתבר שהייתה חסרה לי ספרייה אחת.
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
לינקיה - קישורים לדיונים ומקורות מידע חשובים
[quote:684f9a1772="raam123"]אצלי זה נראה ככה... מה אני מפספס ? אצלי הסדר הוא כזה: LLBG X Israeli_Afcads Israeli_Objects Israel
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
לינקיה - קישורים לדיונים ומקורות מידע חשובים
אצלי זה נראה ככה... מה אני מפספס ? אצלי הסדר הוא כזה: LLBG X Israeli_Afcads Israeli_Objects Israeli_Landclass Israeli_Landclass_Exclude Israel SRTM
DCS World · לפני 17 שנים
שאלת חיבור MULTIPLAYER
המשחק LOCKON 1.12B הבעיה היא לא בפורט. אלא שאני עושה CLIENT הוא רושם ALLINTERFACES או ת IP של הראוטר. הוא לא נותן להכניס IP רגיל. למישהו יש איזשהו מדרי
DCS World · לפני 17 שנים
שאלת חיבור MULTIPLAYER
שלום, רציתי בבקשה לדעת מה צריך לעשות כדי להתחבר ולשחק 1VS1 במשחק. יש לי ולעוד חבר את המשחק אבל אנחנו לא מצליחים להתחבר. האם יש איזשהו מדריך לעניין. תו