75 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים Mordehay
M

Mordehay

14פוסטים חבר/ה מ-01/2009 ביקור אחרון לפני 17 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
הורדות ל- OF
מצאתי !!! עובד מגניב !!! האיקון של ה - config editor היה מפעיל לי את התוכנה עצמה ולא את העורך !!! התחלף לי שם שם התוכנית !!! אבל עכשיו זה
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
הורדות ל- OF
דור, פשוט כנס לCONFIG EDITOR ושם תסמן בV את BLACK SCREEN FIX זהו. חרשתי את הקונפיג אדיטור - לא מוצא ...
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
הורדות ל- OF
מה קורה עם איתי ? והשטח ל - OF4.7 ? אתה יודע משהו שהוא לא מספר לנו - מתי זה יוצא ?
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
הורדות ל- OF
תודה דור, אתה צדיק !!! באמת יש לי NVIDIA אני מוריד מגלובל פלקון את 4.7 וגם את השטח עם הלינק שלך . תודה !
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
הורדות ל- OF
2.יש שטח ישראל ITOF תריץ חיפוש פה(השט חהשין) שעובד רק על 4.5 יש מצב ללינק ? אני לא מוצא בהורדות, יש רק עבור
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
הורדות ל- OF
תודה דור, היום החלפתי את AF ב - OF ואחרי שזה עולה אני מצליח להטיס במשימת אימון אבל שאני מתרסק או רוצה לחזור אחורה ע"י ESC ובחיר
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
הורדות ל- OF
יש הורדות רלוונטיות ל - OF ? סקינים ? מודלים ? שטחים? האם השטח ישראל ל- RV שיש בהורדות מתאים ל - OF ? אם התקנתי OF 4.5 אפשר לשדרג
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
סקיינם לא מופיעים במשחק עצמו
נדב, תודה על תשובתך, אני מבין שהחלפתי דגם שקיים במשחק אבל אין לי מושג איזה דגם זה במשחק עצמו. כלומר שמתי ע"י LE נגיד סקיןן של F15 על
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
סקיינם לא מופיעים במשחק עצמו
הכנסתי סקיהוק וגם F15 דרך lod לאילייד פורס לפי כל ההוראות והכל נראה בסדר אבל אני לא יודע איך בוחרים בדגם-סקין שהכנסתי ? משום מה אני לא מוצא את הדגם ה
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
דיון FAQ- תשאלו כאן את השאלות-טכניות/תפעול/עזרה וכ'..!
אחרי שהחלפתי סקין סקיהוק של ח"א שהורדתי מכאן - פי ההוראות, אני לא רואה ברשימת המטוסים את הסקייהוק - למה ? איך משתמשים בסקייהוק או בסקין בתוך המשחק