פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
163
חברים מחוברים
2
בשיחה קולית כעת
43
29
28
.
1
=
[
a
a
A
A
A
A
b
B
B
B
+139
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
2
I
J
בית
חברים
kobinet
k
kobinet
1
פוסטים
חבר/ה מ-11/2008
ביקור אחרון לפני 17 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
1 פוסטים
פאלקון 4.0 · לפני 17 שנים
בעיה בפאלקון of
כאשר אני מעלה את המשחק הוא מופיע לי על חלק מהמסך וכל השאר שחור, איך אני פורס את התצוגה על המסך כולו? בתודה מראש, קובי