פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
101
חברים מחוברים
47
28
25
1
1
=
a
a
A
A
a
A
A
A
b
b
B
+77
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
N902AW
N
N902AW
4
פוסטים
חבר/ה מ-10/2008
ביקור אחרון לפני 17 שנים
חתימה
[CENTER]
[/CENTER]
פעילות אחרונה בפורומים
4 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
אני צריך עזרה: הורדתי מהאתר 747 אלעל והוא לא עובד
את הקבצים שבתוך התקייה.
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
אני צריך עזרה: הורדתי מהאתר 747 אלעל והוא לא עובד
אוקיי בקובץ שאתה מוריד.. את תיקיית OPENSKY_744 EL AL ISRAEL AIRLINES תשים בתקיית Flight Simulator/Aircraft ואת כל הקבצים מתוך 744 EFFECTS (כל קבצי ה .fx וה .xm
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
אני צריך עזרה: הורדתי מהאתר 747 אלעל והוא לא עובד
מה בדיוק הבעיה? הוא לא מופיע לך בסימולטור?
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בעיה בתוכנת- WOAI עם נתב"ג
אין לו שום בעייה.. בטח יש לך את הAFCAD של הנתב"ג הרגיל של הFS בלי הטרמינל החדש תוריד AFCAD חדש שמתאים לסינרי שלך או שפשוט מתאים לטרמינל 3 מAVSIM וזהו.