145 חברים מחוברים
4 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I voice 3 I r y
בית חברים GrapeS
G

GrapeS

29פוסטים חבר/ה מ-10/2008 חיפה ביקור אחרון לפני 17 שנים
תחומי עניין: תעופה ורפואה
חתימה
מיכה דנילובסקי.
lpmicht@gmail.com

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
מועדון הטייסים · לפני 17 שנים
הסימולטור Ship Simulator 2008
בקשר לעטיפה,אני כמעט בטוח דזה סימולטור של מיקרוסופט. מכיר אותו,שיחקתי בו,לא קניתי אותו אז אל תשאל אותי על זה.
הצעות לשיפור / הערות ומתן פידבק · לפני 17 שנים
הצעה|פתיחת פורום DCS: Black Shark!
יודעים מה הבעיה שלכם?אתם רוצים קהילה של "מקצוענים" שמבינים בסימולטורים,אין לכם את הכוח לסבול שאלות מסוג "אני חדש בסימולטורים,בואו תעזרו לי"
DCS World · לפני 17 שנים
שאלה/איך אני עושה ככה?
איך אני עושה שהשובל יהיה כחול לבן? הנה תמונה: http://i5.photobucket.com/albums/y170/Avi_H/F-15C%20airshow/ScreenShot_152.jpg זה מלוקאון. יש לי גרסא רגילה ע
הצעות לשיפור / הערות ומתן פידבק · לפני 17 שנים
הצעה|פתיחת פורום DCS: Black Shark!
[quote:f63a7d558d="Mike_69th"]הרוב, GrapeS מוזמן להתחשב בכללי הפורום, שלהם הוא מסכים בעת ההרשמה. הרוב
מועדון הטייסים · לפני 17 שנים
רוסיה|מטוס נחטף במהלך טיסה פנימית.
עזבו בסוף התברר שזה סתם שיכור רוסי מטומטם
מועדון הטייסים · לפני 17 שנים
מטוס קל התרסק בשרון. שני בני-אדם נהרגו
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3612641,00.html שני בני אדם נהרגו בהתרסקות במושב בצרה שבשרון. המטוס עלה באש לאחר ההתרסקות - הנסיבות עדיין אינן ברורות
DCS World · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי
תגידו,אולי תעשו שרת שיתאים לשני הגרסאות? ככה כולם יוכלו להנות.
DCS World · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי
[quote:cb47ce9a37="RvE=Getsno="]בן, תמונות יפות. תגיד למה אתם (הטייסת) לא טסים ברשת - הייפר לובי - אני נמצא שם כל ערב בשרת של 169TH Dedicated, יש שם קרבות עקובי
מועדון הטייסים · לפני 17 שנים
תאריך יציאה לBLACK SHARK!!
פחח אתם וההגנות שלכם. כבר מזמן מצאו דרך לפרוץ את המשחק,רק צריך להוריד תוכנה בשם ששכחתי ואז לחסום את הקבצים שחוסמים אותך,וככה בעצם אתה יכול לשחק. עוד הוכחה שא
הצעות לשיפור / הערות ומתן פידבק · לפני 17 שנים
הצעה|פתיחת פורום DCS: Black Shark!
אני מעריך שתוך 5 ימים + - יצא הורדה ופתאום לחצי מהפורום שלא יודע רוסית יהיה את זה.. אז עדיף לפתוח עכשיו,ובנתיים להעביר את שני הדיונים לפורום